Gå til innhold

Hjemmelaget ansiktsmaske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen av dere har noen gode tips til hjemmelaget ansiktsmaske. Huden min blir ganske tørr på denne årstiden, og har fått noen små urenheter også - noe jeg ikke pleier å ha. Så jeg har lyst til å prøve noe som jeg selv kan lage :) 

Skrevet

Jeg pleier å bruke noe så enkelt som akasiehonning og kanel. Honning har en antibakteriell effekt og kanelen virker som en skrubb. Men kan være lurt å teste på et lite område først da noen kan reagere litt på honning. 

Skrevet
1 minutt siden, urenluren skrev:

Jeg pleier å bruke noe så enkelt som akasiehonning og kanel. Honning har en antibakteriell effekt og kanelen virker som en skrubb. Men kan være lurt å teste på et lite område først da noen kan reagere litt på honning. 

Supert, da får jeg prøve det. Prøvde akkurat en som funket veldig bra selv, det var for tørr hud da. Da brukte jeg en eggeplomme, to ts sitronsaft og en ts olivenolje. Men syns det var litt rart å ha masse egg i ansiktet :fnise:

Skrevet
2 minutter siden, Difficile3 skrev:

Supert, da får jeg prøve det. Prøvde akkurat en som funket veldig bra selv, det var for tørr hud da. Da brukte jeg en eggeplomme, to ts sitronsaft og en ts olivenolje. Men syns det var litt rart å ha masse egg i ansiktet :fnise:

Har tørr hud selv, så denne skal jeg teste ut! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Most avokado er fint.

Anonymkode: 3181f...bda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...