Difficile3 Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Lurer på om noen av dere har noen gode tips til hjemmelaget ansiktsmaske. Huden min blir ganske tørr på denne årstiden, og har fått noen små urenheter også - noe jeg ikke pleier å ha. Så jeg har lyst til å prøve noe som jeg selv kan lage
urenluren Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Jeg pleier å bruke noe så enkelt som akasiehonning og kanel. Honning har en antibakteriell effekt og kanelen virker som en skrubb. Men kan være lurt å teste på et lite område først da noen kan reagere litt på honning.
Difficile3 Skrevet 19. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2016 1 minutt siden, urenluren skrev: Jeg pleier å bruke noe så enkelt som akasiehonning og kanel. Honning har en antibakteriell effekt og kanelen virker som en skrubb. Men kan være lurt å teste på et lite område først da noen kan reagere litt på honning. Supert, da får jeg prøve det. Prøvde akkurat en som funket veldig bra selv, det var for tørr hud da. Da brukte jeg en eggeplomme, to ts sitronsaft og en ts olivenolje. Men syns det var litt rart å ha masse egg i ansiktet
urenluren Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 2 minutter siden, Difficile3 skrev: Supert, da får jeg prøve det. Prøvde akkurat en som funket veldig bra selv, det var for tørr hud da. Da brukte jeg en eggeplomme, to ts sitronsaft og en ts olivenolje. Men syns det var litt rart å ha masse egg i ansiktet Har tørr hud selv, så denne skal jeg teste ut!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #5 Skrevet 19. mars 2016 Most avokado er fint. Anonymkode: 3181f...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå