Hjertrøds Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 (endret) Siden han jeg har datet de siste ukene ikke ble noe av fortsetter jeg "jakten" (døm meg gjerne, men ER ingen desperasjon inni bildet selv om det kan virke sånn) Så poenget: Det er en mann i livet mitt, en venn. Han er virkelig god. Har alltid likt meg. Å forteller meg hele tiden at jeg fortjener kun bra. Han virker godhjertet og god helt i bunn. Men så er det meg da som har vokst opp med en vanskelig barndom og rebelsk ungdomstid å heller jo desverre mot badboys som gir meg sommer fugler i magen (direkte magevondt) å har trodd det var kjærlighet ! Jeg prøver for tiden å forandre meg på den fronten. Å ser jo at nye handler om mine valg. Så jeg spør av UERFARENHET rundt det med denne vennen. Kan man utvikle kjærlighet uten de "sommerfuglene". Leve bare på den gode roen? Han er ikke min type heller. Men bør jeg kanskje slutte å bry meg om det? Jeg vet hva det ENKLE svaret er, men jeg ber om svar fra de som kanskje har erfaring? Har dere sluttet å hunte badboys å slått dere til ro med en rolig snill mann og lykkes med det? Jeg er redd for å ta steget til en date for jeg vil ikke såre han med å kanskje aldri få følelsen jeg leter etter. Men kanskje jeg leter etter feil følelse? Er det nok å bare føle seg trygg eller MÅ man ha sommerfugler (magevondt) kall det hva du vil:-) Sikkert uforståelig men kanskje noen skjønner meg? Klem til dere Endret 19. mars 2016 av Liljano
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå