Baby Skrevet 20. oktober 2004 #1 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har ikke brukt Nero før, men tenkte jeg skulle prøve. I går så skulle jeg brenne en VCD av en mpg fil jeg hadde lastet ned. Fikk melding om at filtypen ikke var kompatibel eller noe sånt. Var også snakk om noe fil konvertering som kunne kjøpes fra deres nettbutikk tror jeg. Noen som vet hva jeg skal gjøre?
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #2 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har ikke brukt Nero før, men tenkte jeg skulle prøve. I går så skulle jeg brenne en VCD av en mpg fil jeg hadde lastet ned. Fikk melding om at filtypen ikke var kompatibel eller noe sånt. Var også snakk om noe fil konvertering som kunne kjøpes fra deres nettbutikk tror jeg. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Det var ikke en SVCD du skulle brenne, da? SVCD har bedre billedkvalitet, men program-biten (kodeken) som konverterer video-dataene til MPEG2 (som er formatet SVCD bruker), er ikke inkludert i basisversjonen av Nero. På http://www.ahead.de kan du kjøpe den nødvendige SVCD-kodeken. Upålitelige kilder hevder forøvrig at den er å finne på Kazaa og lignende nettverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå