Gå til innhold

Nykommer i forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter noen uker med smuglesing her inne, har jeg endelig meldt meg inn og er klar til å ta del i det gode selskap. Det har vært hyggelig å lese det dere har skrevet og jeg har fått mange gode ideer til hva vi må tenke på i bryllupsplanleggingen. Om en uke kommer min kjære hjem etter å ha vært bortreist i lang tid, og da er vi klare til å gå i gang for fullt. Kirken er bestilt, det samme er selskapslokale og frisør, og kjolen er kjøpt inn. Alt annet gjenstår, og jeg gleder meg til å sette i gang for alvor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:velkommen:

Ser vi har kommet omtrent like langt i planlegginga - det blir spennende tider fremover :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Velkommen:) E skal gifte meg 30.juli. Gleder meg! Hva slags kjole har du kjøpt? Jeg var å prøvde kjole i dag jeg,. spennende!

Skrevet

Så koselig med mange hyggelige hilsener!

Vi skal gifte oss 18. juni 2005.

Jeg har kjøpt en kjole fra La Sposa, men jeg har dessverre ikke klart å finne den på nettsidene deres. Fant drømmekjolen på salg, og da kunne jeg ikke henge den fra meg igjen selv om det er lenge til juni..

Skrevet

:velkommen:

Alltid koselig med nye mennesker :-) Lykke til med planlegging av bryllup!! Del dine erfaringer med oss andre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...