Gå til innhold

noen som har hört om denne parfymen?

Anbefalte innlegg

Gjest stine, uinnlogget
Skrevet

EXULT? av Naomi Campell..

prövde i en annen parfymetråd her, men ingen svar! Så jeg pröver igjen!

Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,den har jeg ikke hørt om,men har prøvd den andre parfymen hennes og syns den var ganske god og billig og :) er den helt ny denne parfymen? hvor har du hørt om den?'

Skrevet

Jeg har den parfymen,og den er kjempegod:) Fikk kjøpt den på Cubus før.men jeg tror ikke de har den lenger.Men ei venninne fikk tak i den på danskebåten(..) for meg.Tror jeg er på tredje flaska jeg nå:)

Skrevet

Esken er oransje med lilla skrift,og flasken er i oransje glass.

Skrevet

Jeg har den. Den er helt grei, men ikke blant favorittene. Relativt anonym duft, synes jeg da.

Skrevet

Jeg elsker den! Prøvde den da jeg var på parfymeriet sitt, men jeg bestemte meg allikevel for Echo av DavidOff. Jeg synes duften er nydelig, men ikke anonym. Litt annerledes enn vanlige parfymer, noe mellom lett og tungt. :wink:

Gjest stine, uinnlogget
Skrevet

Hei!

takk for svar! har prövd den hos en venninne i danmark, men fant den ikke igjen noen steder..verken i sverige eller i norge (har jo ikke värt på alle parfymerier da, men noen stykker!). Så jeg tenkte kanskje at den var tatt vekk fra produktion eller noe :-?.., men heldigvis ser det jo ikke slik ut da! Hun jeg prövde den hos hadde fått den i gave.

Synes parfymen er kjempe god! Sånn passe krydret og ikke for lett :) ... Men noen nevnte at den ikke var så dyr? men takker for svar :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Sjekk Cubus-parfymeriene hvis du har anledning; de pleier å føre Naomi Campbell-parfymene. Exult er den gule, stjerneformede (nesten)? Hun har mange (fire?) ulike parfymer, og de ligger alle i det nedre prissjiktet, dvs at for 250 burde du få 30ml.

Skrevet

Om du kunne tenkt deg å kjøpe på auksjoner så har ebay en auksjon gående akkurat nå for en 75 ml flaske til ca 240 kr inkl porto til Norge. Det er ikke så dyrt! Må innrømme at jeg misforstod litt og trodde du mente naomagic.. Det var den jeg syntes var helt fortryllende :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...