ClosedParadise Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Jeg vurderer å teste den ut. Har brukt fitme fra maybelline, men det så ut som jeg svettet når jeg hadde på denne.. Prøvd flere men aldri funnet min favoritt. Setter pris på hvis noen har prøvd den:) tror det er Glo minerals sin.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Hvis du snakker om den fra BareMinerals(tror ikke glo minerals har en foundation som heter det) så er den helt ubrukelig. Det er hvertfall min mening. Men etter hva jeg har forstått så enten hater du den eller så elsker du den. Jeg kjenner ingen som er fornøyde, men to som er misfornøyde. Anonymkode: 168a3...6f3
ClosedParadise Skrevet 19. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du snakker om den fra BareMinerals(tror ikke glo minerals har en foundation som heter det) så er den helt ubrukelig. Det er hvertfall min mening. Men etter hva jeg har forstått så enten hater du den eller så elsker du den. Jeg kjenner ingen som er fornøyde, men to som er misfornøyde. Anonymkode: 168a3...6f3 Ja! Selvfølgelig, bare minerals.. Blandet litt. Ja det er foresten det jeg hører også, at det er litt blanda med om folk er fornøyde eller ei.. Men takk for at du delte din erfaring. Jeg skal sjekke det ut litt nøyere
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 5 timer siden, ClosedParadise skrev: Ja! Selvfølgelig, bare minerals.. Blandet litt. Ja det er foresten det jeg hører også, at det er litt blanda med om folk er fornøyde eller ei.. Men takk for at du delte din erfaring. Jeg skal sjekke det ut litt nøyere De prøver også å fortelle deg at du MÅ ha børsten til... jeg har prøvd med både den og en annen børste og beauty blender og hendene. Resultatet er særdeles ulekkert either way. Man ser så tydelig både porer, tørre områder, enhver linje etc. Legger seg rett og slett ikke pent. Men kan tenke meg at de som er fornøyde har en ellers normal hud, som er godt fuktet Anonymkode: 168a3...6f3
ClosedParadise Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: De prøver også å fortelle deg at du MÅ ha børsten til... jeg har prøvd med både den og en annen børste og beauty blender og hendene. Resultatet er særdeles ulekkert either way. Man ser så tydelig både porer, tørre områder, enhver linje etc. Legger seg rett og slett ikke pent. Men kan tenke meg at de som er fornøyde har en ellers normal hud, som er godt fuktet Anonymkode: 168a3...6f3 Nei fysj! Tusen takk for at du delte erfaringen, for nå er den overhodet ikke i tankene mine lenger. Den hørtes jo absolutt ikke bra ut! Hører veldig mye fint om skin luminizer(max factor). Kanskje jeg rett og slett bare tester ut den Endret 20. mars 2016 av ClosedParadise
Lollipops Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 Den er virkelig ikke noe bra. Altfor tyntflytende, ekkel å smøre utover og dekker veldig lite. I tillegg til at den lukter helt ufyselig. Ville valgt en annen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå