AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Dette er kanskje et skudd i blinde, men i nyeste episode av Skam synger Noora en sang, og den type sangstemme hun har, den har jeg hørt før og jeg synes det er skikkelig fint. Men jeg kan ikke komme på hvor jeg har hørt en sånn stemme før. Er det noen som har peiling? Som har tips til artister som har samme sound? Thank you!! Anonymkode: 762d9...d04
Vackra Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Den 19. mars 2016 at 16.47, AnonymBruker skrev: Dette er kanskje et skudd i blinde, men i nyeste episode av Skam synger Noora en sang, og den type sangstemme hun har, den har jeg hørt før og jeg synes det er skikkelig fint. Men jeg kan ikke komme på hvor jeg har hørt en sånn stemme før. Er det noen som har peiling? Som har tips til artister som har samme sound? Thank you!! Anonymkode: 762d9...d04 Marit Larsen, Melissa Horn..
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Minnet meg om Margaret Berger eller Eva (and the heartmaker). Anonymkode: 05728...692
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Skjør kvinnestemme, er mange av dem. De som er nevnt over, kanskje spesielt Eva Weel Skram, minus Melissa Horn. Anonymkode: 3d2a8...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå