Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #1 Skrevet 20. oktober 2004 Fikk sjokk da jeg her en dagen tok tak i skolesekken til min sønn på 9 år. Den var blytung... Han må ha alle bøkene med seg på skolen hver dag også. Vi vet ikke hva slags fag han har fra dag til dag. De eneste timene som står merket av på timeplanen er gym. Er dette mulig?? Hva har skjedd med den gode gammle timeplanen som var i min tid? Der sto det jo hvilke timer vi hadde når...
Chiquita Skrevet 20. oktober 2004 #2 Skrevet 20. oktober 2004 Noen mulighet for å legge igjen "ikke-lekse-bøkene" på skolen?
Gjest Emera Skrevet 20. oktober 2004 #3 Skrevet 20. oktober 2004 Det der må læreren få beskjed om. Hos oss var ikke læreren klar over hvor tunge elevenes sekker var. Da hun ble gjort oppmerksom på det, sørget hun for at kun de bøkene de hadde lekser i ble sendt med hjem.
Gjest Xavia Skrevet 20. oktober 2004 #4 Skrevet 20. oktober 2004 Han trenger vel bare ha med seg de bøkene hjem som han har lekse i. Lekseplan har han sikkert, be han gå gjennom den, så vet ha hvilke bøker som kan bli igjen på skolen til enhver tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå