Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok nylig green peel som alltid gjør undeverker for huden min. (har problemhud)

Hudpleiern ANBEFALTE meg sterkt elixir, greit nok siden jeg har hørt at denne hudpleie serien gjør undeverker. kjenner til flere som har hatt problemhud og fått fantastiske resultater. kjøpte meg da hudkremen og Niactil som er en bestselger.

Etter to dager ser huden min helt katastrofe ut. Har fått nupper i hele huden og ser ut som jeg er solbrent. kan ikke huske sist huden min var så ille og dette er bare dag to. Hudpleieren nevnte også at man må gi produktet litt tid og at man kan reagere. 

Er det flere som har slike erfaringer, tror ikke det er normalt og reagere med utslett hele annsiktet svir nå og er egentlig litt forbanna.

Lurer egentlig på om andre har opplevd det samme enten med andre produkter eller Elixir.

Hadde hørt så mye godt om det og håpet virkelig det ville gjøre undre på huden min. Er nå redd for å påføre mer av denne Niactil som ser ut til å være grunnen til at huden min ser grusom ut.

Takk for hjelpen

Anonymkode: f4979...c94

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk må lære seg forskjell på hva det vil si at huden "vender seg til" nye produkter og når den rett og slett skriker at du skal stoppe. For meg høres dette ut som om det passer i sistnevnte kategori og jeg ville sluttet. Men det er fordi jeg har vært gjennom det selv og ikke hadde vett til å stole på magefølelsen min om at noe var galt. Og sånne ting tar lang tid å fikse. Du kan være allergisk mot noen av stoffene, evt så har du for sensitiv hud til den - spesielt hvis du akkurat har tatt green peel. Hvis du ønsker å fortsette så ville jeg anbefalt deg å gradvis bygge opp toleransen. Typ kanskje påføre den et par ganger i uken fremfor to ganger daglig. 

Anonymkode: 0c30c...683

Skrevet

Hvilke type green peel tok du?  Jeg er hudpleier og jobber endel med Green Peel, og de utføres i  3 ulike styrker.  Jeg anbefaler ALDRI syreproduker til hjemme bruk rett etter G.P. Anbefaler minst opphold på 14 dager eller  mer, alt etter om en har fått utført Fresh UP,  Energy eller Classic. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, chi skrev:

Hvilke type green peel tok du?  Jeg er hudpleier og jobber endel med Green Peel, og de utføres i  3 ulike styrker.  Jeg anbefaler ALDRI syreproduker til hjemme bruk rett etter G.P. Anbefaler minst opphold på 14 dager eller  mer, alt etter om en har fått utført Fresh UP,  Energy eller Classic. 

Jeg tok energy peelen den som er nr2. 

Heldigvis er nuppene borte nå men huden rundt munnpartiet er så tørt og flassete etter nuppene. Kuttet niactil helt! Er fortsatt litt usikker på om hva jeg synes om  fuktighetskremen super rich mousterizer. Plages ofte med hvite små kviser som dukker opp av talgproduksjon siden jeg er fuktfattig.

Anonymkode: f4979...c94

Skrevet

Etter Energy Bør en vente med syreproduker I 2 uker. Jeg pleier å selge med Dr. med. Christine Shrammek sitt reisekit til de som har tatt Energy, så de får tilpasset hjemme produkter I 2 uker etterpå. 

Det høres ut som at huden din har blitt over exfoliert (dvs det har blitt fjernet for mye døde hudceller), og da blir huden tørr og flasset,  nupper og ev rødhet.

Min anbefaling: Gå tilbake til hun som utførte Green peel, fortell hvordan huden har vært, og be om å få med deg noen prøver på Special Care Regulating krem; det er en krem med masse fuktighet, og som bremser ned talgproduksjonen. Og legg Elixir litt på hylla, til huden har balansert seg.

Skrevet

Fikk samme problemer etter produkter jeg fikk anbefalt og i gave av en venninne. Var Mary Kay-produkter. Brukte i to dager, og så ut som en pizza... Har aldri hatt problemer med huden før. 

Stoppet sporenstreks, og kastet produktene. Har fremdeles ikke problemer, bruker bare ren hudolje til å smøre når jeg er veldig tørr. 

Skrevet

Jeg bruker niactil, anti acne pads og rich moisturizing cream fra Elixir. Er veldig fornøyd med kremen, men føler ikke niactil og padsene gjør noe for huden.. Bruker det bare opp siden jeg har kjøpt det. Høres ut som for mye syrer for huden din. Prøv å kutt ut alt av syrer og bruk kun milde produkter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...