Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere boller, kanelboller etc

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når de er ferdig bakt? Vil jo ikke at de skal tørkes ut. Kan msn legge det i en plastpose på kjøkkenbenken eller noe? 

Anonymkode: 07335...1d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må vel være noen bakere her, haha.

Anonymkode: 07335...1d2

AnonymBruker
Skrevet

Ja plastpose eller papir pose på kjøkken benken et par dager eller fryseren om de skal holde seg lenge. 

Anonymkode: b3dc7...0c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fryser alle bollene som jeg ikke skal spise samme dag jeg baker dem. Nybakte boller blir fort tørre og taper raskt smak etter min mening.

Anonymkode: b0fc7...114

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fryser alle bollene som jeg ikke skal spise samme dag jeg baker dem. Nybakte boller blir fort tørre og taper raskt smak etter min mening.

Anonymkode: b0fc7...114

Dette! :laugh: 

Anonymkode: c7c07...2f6

Skrevet

Slenger de alltid i fryseren. Dersom noen skal serveres i løpet av et døgn så har jeg de i plastpose i kjøleskapet

AnonymBruker
Skrevet

Slenger de alltid i fryseren. Faren min som er baker gjør også det, fordi de blir fort tørre om de ligger i pose på benken. 

Anonymkode: d8203...bb7

Skrevet

Avkjøler helt på rist, det som ikke skal spises ganske raskt blir frosset. Selv om det skal spises neste dag. Boller tiner fort, og så et par minutter i ovnen; så er de som nystekte igjen.

Skrevet

I magen😌

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med seks barn, mann og et hus fullt av venner (både voksne og barn) til enhver tid, så har jeg aldri lurt på hvordan de skal oppbevares :fnise:. De blir spist opp. 

Anonymkode: 8b6aa...4b2

Skrevet

I plastpose på benken hvis de skal spises samme dag, i fryseren ellers. Myyyye bedre å fryse dem og tine enkeltvis når man har lyst på en! Blir perfekte igjen på noen minutter i ovnen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...