Gå til innhold

Han brukte laaang tid på å svare på venneforespørselen min...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 23, han er 27, har møttes et par ganger på fest, og har rotet en del der, men har ikke hatt kontakt utenom det. Møtte han på en gallafest forige tirsdag, og tok mot til meg og sendte venneforespørsel klokka 6 om morgenen, da jeg kom hjem. Han godkjente ikke før etter midnatt dagen etterpå, og han har nok garantert vært på... Synes det er litt rart. Måtte han tenke seg om? Var han redd for å gi meg "falske" forhåpninger? 

Anonymkode: d4a19...eaf

Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

velvel, har han ikke tatt kontakt selv , så er han ikke intirissert, så enkelt er det du. Og at han brukte såppass lang tid på å svare på venneforespørselen din bekrefter jo netopp dette, han er kansje som du sier redd for at du skal tro han er intrissert.. :P 

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 23, han er 27, har møttes et par ganger på fest, og har rotet en del der, men har ikke hatt kontakt utenom det. Møtte han på en gallafest forige tirsdag, og tok mot til meg og sendte venneforespørsel klokka 6 om morgenen, da jeg kom hjem. Han godkjente ikke før etter midnatt dagen etterpå, og han har nok garantert vært på... Synes det er litt rart. Måtte han tenke seg om? Var han redd for å gi meg "falske" forhåpninger? 

Kanskje han i kraft av å være menneske har lyst til å ta ting i sitt eget tempo og ellers har et liv som går utover å glo på venneforespørseler fra en random dame han har klint med to ganger.

Du får spørre ham, "hei, jeg sendte deg venneforespørsel kl. 6 på morningen. hvorfor brukte du så lang tid på å godta den? liker du meg ikke? jeg har krav på å vite." Kanskje han setter pris på åpenheten? <3

Anonymkode: 080f1...24e

• Liker 17
Skrevet (endret)

Kanskje han er en av dem som ikke er på Facebook hele tiden .Slapp av! 

Og han har nok garantert vært på......hvordan vet du det? 

Endret av Brob
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av. Han spiller kostbar og vil ikke virke for ivrig. Later som om det hverdagskost å få venneforespørsel fra fine damer. 

Ikke la deg lure, han har gått rundt og smilt siden han oppdaget forespørselen.

Anonymkode: 03543...e17

• Liker 8
Gjest studenten95
Skrevet

Jeg tenker at dersom han hadde vært interessert, hadde han nok svart tidligere. (Alle skjekker face i løpet av dagen.) Han er vel redd for at du skal få forhåpninger, og måtte tenke seg om.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, studenten95 skrev:

Jeg tenker at dersom han hadde vært interessert, hadde han nok svart tidligere. (Alle skjekker face i løpet av dagen.) Han er vel redd for at du skal få forhåpninger, og måtte tenke seg om.

Jeg har ingen tro på at han overanalyserte så veldig. Det er ikke verre enn at han han kanskje ikke var på Facebook (ikke alle sjekker daglig), han kan ha vært veldig opptatt og på farten, eller kanskje han hadde mange varsler han måtte tråle gjennom. Det er i alle fall bedre å spekulere i slike muligheter enn at han var redd for å gi forhåpninger. Hvem er det som tenker slik?

Anonymkode: f1684...d40

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være han er nonchalant, eller at han ikke bruker facebook så ofte. Uansett så ville jeg ikke sendt han melding først nå. La det være opp til han.

Anonymkode: b6a8d...2e7

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, studenten95 skrev:

Gjør vi det? Er det derfor jeg går glipp av opptil fem varsler derfra om dagen da... :)

• Liker 2
Gjest Klopp
Skrevet

Kanskje han enkelt og greit ikke gidder å sitte på facebook hele dagen?

Gjest studenten95
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være han er nonchalant, eller at han ikke bruker facebook så ofte. Uansett så ville jeg ikke sendt han melding først nå. La det være opp til han.

Anonymkode: b6a8d...2e7

hva betyr "nonchalant" ?

AnonymBruker
Skrevet

Slett han fra vennelista di. Han fortjener ikke oppmerksomheten din.

Anonymkode: 03543...e17

• Liker 1
Skrevet

Å godkjenne en venneforespørsel samme dag kan fremstå som desperat og beta.

Vente en dag = Sunt alpha tegn.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

Å godkjenne en venneforespørsel samme dag kan fremstå som desperat og beta.

Vente en dag = Sunt alpha tegn.

Hhaha, så hvis du får en venneforespørsel fra ei jente du har hatt noe med å gjøre/liker, så velger du heller å vente en hel dag med å godkjenne enn å godkjenne med en gang? Tror ikke folk flest tenker "så langt". Blir overtenkning. 

Anonymkode: 5f903...145

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hhaha, så hvis du får en venneforespørsel fra ei jente du har hatt noe med å gjøre/liker, så velger du heller å vente en hel dag med å godkjenne enn å godkjenne med en gang? Tror ikke folk flest tenker "så langt". Blir overtenkning. 

I en slik kritisk fase er det essensielt å holde kaldt. Ved å vente på å godkjenne etablerer jeg mitt image som en alpha-mann, kvinner liker dette. Folk flest er ikke eksperter på dette området som meg.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

I en slik kritisk fase er det essensielt å holde kaldt. Ved å vente på å godkjenne etablerer jeg mitt image som en alpha-mann, kvinner liker dette. Folk flest er ikke eksperter på dette området som meg.

"kritisk fase", lol. og "alpha man", lol. Jeg godkjenner forespørsler når jeg ser dem, og det gjør nok de aller fleste normale folk :P Tror neppe han tenkte "se der ja, en venneforespørsel fra den jenta. Venter til i kveld med å godkjenne den, dette vil bygge opp om mitt "ALPHA-IMAGE". " LOL

• Liker 6
Skrevet

Ville ikke gått ut fra at det var noen baktanke med dette, akkurat. Ikke for å være spydig, men jeg blir faktisk helt svett av tanken på at noen skulle tillagt meg følelser og holdninger ut fra antall timer det tok før jeg godtok en venneforespørsel. Hadde en mann uttrykt slike bekymringer til meg basert på at jeg godtok "for sent", så hadde jeg trolig trukket meg unna og tenkt at dette virker som et svært usikkert og barnslig menneske.

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, studenten95 skrev:

Si det en gang til etter at du har vært på fest til klokka 06 denne gangen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 3/19/2016 at 9.57, AnonymBruker skrev:

Forstår jeg deg rett at du mener 20 timer er laaang tid? 

Anonymkode: 0d2fd...736

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...