Gå til innhold

Sterk verk/smerte i kroppen.

Gjest Virvar

Anbefalte innlegg

Mandags kveld så begynte jeg å verke skikkelig inne ene armen. Det svei ikke, dunket ikke heller - men det var liksom vondt inni beinet. Verk.

I går så begynte det å gjøre vondt flere steder. Inne beinet. Armene, fingrene(greide nesten ikke skrive på tastaturet), ryggen var kjempevond, i føttene, nakken .... Måtte til slutt ta smerte stillende for det var vondt når jeg rørte på meg. Hadde mest lyst å legge meg men kunne ikke siden jeg var på jobb.

Om kvelden så kom smertene tilbake, og jeg greide ikke sove for det gjorde vondt. Samme hvordan jeg lå så gjorde ryggen vondt. Føttene verket , armene også. Lå slik i 45 minutter og led, før jeg orket stå opp og ta mer ibux. En eller annen gang sovnet jeg. men så våknet jeg kjempetidlig i dag når jeg kunne sovet lenge. Var vond i kropen igjen, greide ikke sove pga smertene. Prøvde igjen å klare meg uten ibux, men da det ikke nyttet så måtte jeg opp og ta. Etter hvert hjalp det, og jeg ble døsig - men da vr det så langt på dag at jeg ikke kunne legge meg til å sove :(

jeg er trøtt, var varm- hadde nesten feber i dagmorges. Men smertene i kroppen er borte antagelig pga smertestillende.

Det var så ille at jeg nesten ikke greide å skru korken i varmeflaskene, det kjentes ut som om beina i armen skulle brekke.

hva kan dette være??? Influensa?? Burde jeg ikke da vært forkjøla? Jeg HAR vært forkjløa- men nå er jeg snart ferdig med den. Så kommer disse smertene ..... Vokseverk er det ikke- for jeg er jo voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bertine

hei!

Hørets ut som influensa.

Det er typiske symtom: verk i muskler og feber.

Du trenger ikke være forkjølt for å ha influensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med bertine her..

dette hørtes ut som influensa...

du verker i hele kroppen og har feber..

vær forsiktig med og ta for mye ibux..det ødelegger magen din hvis du tar det ofte..ville heller gått over til paracet eller panodil..disse er mildere mot magen din..

jeg ville gått til legen og snakket med han/hun og fått sykemelding..og få kansje en resept og noen råd på kjøpet..

god bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...