Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei..

Vi 4 venninnene var ute igår. Vi ble egentlig alle 4 ganske beruset. Plutselig forsvinner hun ene fra stedet vi var. Vi ringer, og hun sier at hun har gått hjemover. Hun er sånn som pleier å gå hjem fra byen.. Hun sa ikke at hun dro.. Men hun sa derimot hvor hun var. Og nå kommer det jeg angrer på. Den andre venninna mi og jeg hoppet i en taxi. Hun jeg tok taxi med bor på samme sted som hun som forsvant, og det var ca like langt å dra innom meg først. Så jeg 'pushet' litt på og lurte på om vi kunne svippe innom meg først. Jeg hadde egentlig litt liten oversikt over hvor vi var. Det er ikke snakk om så lang tid å dra fra meg til det hvor venninna vår sa at hun var på telefonen. Men jeg har så dårlig samvittighet.. Tenk om det har skjedd henne noe? Jeg har ikke fått kontakt med henne.. Jeg føler meg som verdens dårligste venninne nå. Vi skulle selvfølgelig ha dratt og lett etter venninna mi først..! Men nei, jeg ville selvfølgelig hjem.. Jeg er en dust! Føler meg så dum! 

Håper hun vil snakke til meg igjen etter dette..

Anonymkode: df220...32d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis har det ikke skjedd henne noe. Klokka er jo ikke ti en gang, så det at hun ikke tar telefonen skyldes kanskje at hun fortsatt sover?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Clarity skrev:

Sannsynligvis har det ikke skjedd henne noe. Klokka er jo ikke ti en gang, så det at hun ikke tar telefonen skyldes kanskje at hun fortsatt sover?

Joda.. Håper virkelig ikke det. Har ringt henne en del ganger nå, det virker som om hun har slått av telefonen. Jeg er så egoistisk likevel.. Dro hjem, liksom. Skulle ha lett etter henne!

Anonymkode: df220...32d

AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg, men det er fort gjort å gjøre litt ugjennomtenkte ting på byen. Dere antok vel at det gikk bra med henne, og visste at hun pleide å dra hjem selv. Har du fått tak i henne nå?

Anonymkode: 6ead9...663

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...