AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Jeg kom til å tenke på en nyhetssak fra 90-tallet. Det handlet om et foreldrepar som hadde filmet sine to sønner mens de slåss mot hverandre med kniver. Er det noen som husker denne saken? Dette var ikke i Norge, jeg tror det var i Øst-Europa et sted. Anonymkode: 15c07...aa2
nattedroom94 Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Har ikke hørt om det, men jeg håper virkelig at de foreldrene ble putta inn.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Ja, mener at de ble det. Husker bare glimt av nyhetssending om det, og at foreldrene hadde filmet dette. Skulle gjerne ha visst mer om denne saken, hvilken straff foreldrene fikk, hvordan det gikk med barna. Anonymkode: 15c07...aa2
nattedroom94 Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Bra. Håper virkelig at det gikk bra med barna, og at ingen av dem ble alvorlig skadet.
Kristiansand123 Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Å,helvete! Jeg aner ikke hvilken nyhetssak dette er, men håper virkelig ikke at guttene fikk store skader. Foreldrene burde råtne bort i en mørk hule! Satan ta sånne mennesker. Jeg blir så forbanna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå