Gå til innhold

Kan jeg ta av sløret allerede hos fotografen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, spørsmålet er vel dekkende i seg selv? Kan jeg ta av sløret hos fotografen og ta noen bilder med og noen uten og la være å ha det på resten av kvelden, eller blir det for dumt?

Noen meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

hvis du ønsker dette er det vel helt ok....ville ikke selv gjort det da jeg personlig syns det er kjempeflott med slør...og dette er den eneste dagen i livet jeg får gå med det!!!har dere forresten bydd noen til kaffe??har disse gjestene vært i kirken og sett deg??tror de ellers ville blitt skuffet hvis de ikke fikk sett deg med "hele stasen"!! :wink:

Men som sagt...dette er noe en kan gjøre som en selv vil med.....det store spørsmålet er vel om du føler deg vel med sløret på....eller om du føler dette bare er noe du har på for å være tradisjonell.... :D

lykke til...ikke lenge igjen for deg nå....HELDIGEN!!!!! :D

Skrevet

Jeg synes ikke du kan det, ihvertfall ikke før du er ankommet selskapslokale, kan jo tenkes noen vil ha bilder der og.

Ellers så er min personlige mening at slør ikke bør taes av, men det er opp til hver og en.

Skrevet

Dette er så vanskelig nemlig. Jeg har jo hatt uendelig mange slør-problemer tidligere også, og det er ikke slutt ennå. Nå skal jeg riktignok låne et slør også, for å se hva som passer best til kjolen. Er redd for at sløret skal bli for mye "brusete", for det synes jeg ikke er noe fint. Min kjære er visst heller ikke så begeistret for slør, så sånn sett kunne det vært moro og hatt noen bilde med og noen bilder uten slør. Men jeg får heller vente å se hva jeg synes når jeg har prøvd kjolen med slørene om noen uker.

Vi skal også ha kaffegjester, så egentlig hadde det vært ålreit å ha på seg full stas hele kvelden. Men samtidig orker jeg ikke å gå i slør en hel kveld om jeg faktisk synes det rett og slett er pyton!

Noen fler meninger?

Gjest augustbrud 2003
Skrevet

Det er det bare du som bestemmer. Jeg er sikker på at du er vakker med eller uten slør, så ønsker du å ta det av er det sikkert ikke noe problem. Og i de bryllupene jeg har vært i hvor bruden tar av sløret (og de fleste gjør jo det på et eller annet punkt, jeg vet mange som gjør det før middagen), så er jo bruden fin 'på hodet' uansett, med pynt eller oppsatt hår. Å ha slør i hele kvelden kan bli ganske slitsomt, både med hårnåler og kanskje det er tungt? Jeg hadde ihvertfall sympati med Mette-Marit, hun må ha hatt verdens største hodepine med det gedigene sløret.

Konklusjon: Bestem selv når du vil ta av sløret, ta evnt. avgjørelsen med din tilkommende. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Heia August02 :-)

Seff kan du ta det av - det er opp til deg helt og holdent. Hadde ikke slør selv og tror ingen savnet det selv om de skulle ta bilder. Tror ikke at folk ser på om bruden har slør eller ei.

klemz 20April2002

Skrevet

Dersom du synes det er helt pyton med slør, så synes jeg faktisk ikke at du skal ha slør i det hele tatt! Man må jo ikke ha slør da liksom...

Skrevet

Det kommer jo helt an på sløret og hvordan du fester det. Da jeg giftet meg ville jeg egentlig ta det av etter middagen. Men frisørdama sa at da ble jeg ikke seende ut på håret. Tenk deg selv: Om du fester et slør godt slik at det skal holde, da blir håret ditt flattrykt....

Jeg hadde sløret på hele kvelden. Det var helt greit fordi sløret var så lett at jeg faktisk ikke kjente at det var på. Det veide nesten ingenting.

Kom forresten på at om du har kort slør blir det litt annerledes- og dermed lettere å ta av...

finn et slør du vil ha og prøv både med og uten før bryllupet!!!! Håper du finner ut hva du vil.

Uansett: fin blir du med begge deler!!!

Gjest Augustbrud02_
Skrevet

Jeg synes slør rett og slett er nydelig og jeg vil veldig gjerne ha det. Det største problemet er vel egentlig at jeg ikke har prøvd sløret mitt ved siden av kjolen ennå. Er også fryktelig redd for at sløret skal bruse for mye. Nå skal jeg heldigvis få lånt meg et litt enklere slør, så jeg bruker det om jeg synes det er finere. Og da kan jeg gjerne ha slør hele dagen.

Jeg finner vel ut hva jeg vil etterhvert, det er bare det at jeg kanskje er litt usikker hvor vidt jeg kler slør eller ei.

Gjest Jamila
Skrevet

Er det langt eller kort slør du tenker på å ha?

Gjest Jamila
Skrevet

Lekkert!

Jeg har også kjøpt langt slør, men hun i butikken har fixa det slik at jeg kan beholde hele lengden så lenge jeg vil, men den lange delen er festet til kammen med borrelås slik at jeg kan ta av den lengste delen og kun beholde den korte delen på. (for eksempel ta av det lange sløret etter fotograferingen, men beholde det korte)

Kanskje det kunne være en ide?

Skrevet

Jeg lurte litt på om jeg skulle ta av sløret etter middagen, men da jeg var ferdigpynta med slør og greier syntes jeg det var så stas å gå med slør at jeg beholdt det hele kvelden :ler:

Det er jo ikke så ofte man har anledning til å gå med slør...

Skrevet

Klar for en oppdatering?

Jeg lånte nemlig et slør i dag av ei jeg kjenner og det er jammen meg STOR forskjell fra det jeg kjøpte og til dette. Enten kommer jeg til å låne hennes slør, ellers bytter jeg mitt (atter en gang) til et som er mye lettere og ikke så voldsomt som det jeg har nå. For et styr dette med slør skal være da gitt, men nå vet jeg iallfall hva slags tupe slør jeg ønsker meg! :D

Skrevet

Heisann!!

Så kjempebra at du har funnet en løsning....jeg har også lånt slør av en venninne....så har jeg dekket lånt delen i noe nytt, gammelt, lånt, fått og blått......sløret er kjempelett og jeg tror ikke jeg kommer til å merke at jeg har det på engang....kjempepent med slør ivertafall......

lykke til da....samme hva du bestemmer deg for!!! :D

Skrevet

Tuuuusen takk. Du kan tro jeg er kjempeglad for at jeg har funnet en reserveløsning uansett gitt!

Skrevet

Jeg hadde langt slør, dobbelt oppe, som jeg tok av under middagen. Jeg satt meg på det hele tiden og det var ubehagelig å hele tiden skulle tenke på om jeg nøkket det av eller ikke. Frisøren hadde festet det med tanke på at jeg skulle kunne ta det av, og håret mitt ble ikke flatt i det hele tatt.

Skrevet

Klar for en aller siste oppdatering om meg og slør?

Jeg hadde prøvetime på kjolen min på mandag (kjolen blir flottere og flottere) og da byttet jeg atter en gang sløret jeg hadde. Nå har jeg et tynt og lett slør besatt med glassperler. Det er så utrolig nydelig og enkelt og endelig har jeg et slør jeg kan ha på meg hele dagen. Jeg er utrlig glad, og ikke minst lettet for å endelig ha lørt problemet mitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...