Gjest carmabell Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Jeg skulle hatt mensen for tre døgn siden og den kommer ALLTID til tiden, kan nesten stille den etter klokken. Men nå er det ikke noe tegn til mensen. Pleier også å ha svært vonde rygg og magesmerter som starter 2-3 dager før mensen og ikke noe tegn til det heller. Graviditetstestene jeg har tatt (to stk) er i tillegg negative. Har hatt ekstremt ømme pupper og det har jeg aldri hatt før. Så ømme at den minste berøring gjør vondt og å ligge på siden eller magen er bare å glemme. Til og med å sitte eller stå gjør vondt i puppene. Noen som har noen lignende erfaringer eller vet hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 2 minutter siden, carmabell skrev: Noen som har noen lignende erfaringer eller vet hva det kan være? Selv om menstruasjon til vanlig er regelmessig kan syklus endre seg og når man gjerne vil bli gravid kan man kjenne alle mulige slags (innbilte symptomer). Jeg ville ikke stresset før jeg var noen uker over tiden om jeg var deg. Anonymkode: 682e0...9d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå