AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Skal på Olivia på Aker Brygge i helga. Finnes ikke kjent, så håper noen kan hjelpe meg! Hvor er den rimligste parkeringen? Anonymkode: 4fc32...a44
melly666 Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Nå er det en stund siden jeg har vært der (i parkeringshuset) så andre kan kanskje rette på meg, men så vidt jeg vet koster parkeringshuset under tjuvholmen (når du kjører til busstoppet bryggetorget) 20 kr pr. time på kvelden. Så det er jo ikke den verste prisen. Vet mange parkerer der danskebåten går også, men kan ikke prisene der.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 8 minutter siden, melly666 skrev: Nå er det en stund siden jeg har vært der (i parkeringshuset) så andre kan kanskje rette på meg, men så vidt jeg vet koster parkeringshuset under tjuvholmen (når du kjører til busstoppet bryggetorget) 20 kr pr. time på kvelden. Så det er jo ikke den verste prisen. Vet mange parkerer der danskebåten går også, men kan ikke prisene der. Rimelig sikker på at det er 20 kr. pr. påbegynte halvtime for tiden. Det gjelder da på kvelden (etter 18) og hele søndag, ellers er det litt dyrere. Men det er billigere enn de andre parkeringshusene i nærheten, i tillegg til at det er mange plasser og ligger perfekt til, så jeg ville også anbefalt det. Ellers kan du godt lete etter gateparkering fra Solli plass ned mot Tjuvholmen/Vika Atrium/Aker Brygge. Det er noen gater på oversiden av Munkedamsveien det kan hende man kan finne plass i, særlig nå som hundretusener har forlatt Oslo for påskeferie det siste døgnet. Men det er litt upraktisk å kjøre dit fra E18 om du ikke er lommekjent, selv om det bare er to minutter å gå, og da må det i så fall være vanlig, gratis gateparkering hvis det er lørdag. Etter byrådsskiftet i høst er kommunale P-plasser avgiftsbelagt helt til kl. 20 mandag-lørdag, med en pris på 134 kroner for to timer midt i sentrum, så det er faktisk vesentlig dyrere enn parkeringshuset ved Tjuvholmen. Anonymkode: a64dd...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå