AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Skrytes så meget av denne «fantastiske» behandlingen, men skal liksom hjelpe uren hud? Sitter igjen med mer utbrudd og shrammek produktene liker huden min ikke. Klissete og klabbett. Er så skuffet. Hadde håpet at jeg endelig kunne finne noe som funket. Har tatt behandling to ganger. Anonymkode: e5f4f...604
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Ja, den er oppskrytt. Fin for glød i et par uker, intet mer. Anonymkode: 5c865...a2c
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Tok du den sterkeste behandlingen? jeg tok tre behandlinger av den sterkeste typen grunnet uren hud som ikke ble bedre uansett hva jeg gjorde med kosthold, trening, drikke mye vann, ikke stresse etc. Disse behandlingene holdt huden min i sjakk og huden min var veldig fin i forhold til tidligere, men huden ble kun bedre i periodene jeg tok behandlingene. Tok tre stk på ca tre/fire mnd. De er dyre, koster 2500kr pr stk + dyre produkter, og i tillegg så skal huden ha en avflassingsperiode på flere dager etter hver behandling. Disse peelene skal også virke bra på arr, acnearr, hudstruktur, pigmentering etc, men det så jeg ingen forskjell på, men grunnen til det kan nok være at jeg var mest fokusert på selve kvisene. Konklusjonen er at jeg ikke synes det var verdt å betale så mye for å holde min urene hud i sjakk. Jeg gikk heller på isotretinoin og ble kvitt problemet en gang for alle. Anonymkode: 251b9...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå