Gå til innhold

babycall - hvor lenge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datter 3.5 år. 

Hus med 2 etg.  Alle soverom i 2.etg. Fra hyn sovner til vi legger oss bruker vi babycall fordi:

-hun sover i 2.etg. når vi er nede med tv på eller romsterer på kjøkkenet er det veldig vanskelig å høre henne om det er noe. 

-kan ikke ha døra til gangen (Fri passasje opp) annet enn på sommeren.  Blir for kaldt med døra oppe.

Hvordan ville DU løst dette? Synes egentlig hun er for stor til babycall nå.......

Anonymkode: 84822...47d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker babycall til min gutt på 3,5år.. Samme grunnene som dere.. Han går aldri ut av sengen, men ligger bare der og roper\griner om det er noe (for eksempel sykdom, redd osv.. ) så jeg bruker den frem til han faktisk skjønner at han kan gå ut av senga. Han er i tillegg mye syk, så greit med babycall da..

Anonymkode: 876d6...77c

AnonymBruker
Skrevet

Har det likeens med gutten vår på 4. Han kommer ned om det er noe han lurer på, det fungerer fint. 

Eneste som er kjipt er om han er syk. Han begynte å kaste opp seint en kveld, da hørte vi han bare tilfeldigvis. I sykdomsperioden hadde vi på babycallen for å ha bedre kontroll, og for at han skulle slippe å stå opp for å få hjelp.

Minstemann på 2,5år har sprinkelseng, og bruker dermed fortsatt babycall.

Anonymkode: 78e54...51f

Skrevet

Bruk babycall så lenge dere føler dere vil det. Ikke noen aldersbegrensning på det!

• Liker 3
Skrevet

Vi brukte babycall lenge slik at vi kunne sitte sent ute på sommerkveldene feks...

Dette vurderer man da selv.

AnonymBruker
Skrevet

Vesla blir snart 5, og jeg tror faren fortsatt bruker babycall. Samme bolig som dere. Jeg hadde sannsynligvis også fortsatt brukt babycall om vi ikke bodde i en veldig liten leilighet. 

Det er ingen aldersgrense på babycall. Bruk den så lenge du føler det er nødvendig :)

Anonymkode: b9c61...d11

Skrevet

Jenta mi er straks 3,5 år og vi har soverom i hver vår etasje, så vi bruker fortsatt calling. Rommet hennes er det som er lengst unna vårt. Hadde kanskje sluppet calling hvis hun hadde hatt rommet som ligger rett over vårt, men det er rommet til 12-åringen til min samboer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...