AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Jeg vet ikke om det er min data, eller sumo som er klikket.. Men prøver å se en serie, og den bare hakker, og laster opp igjen. Kan se ett min, så klikker det. Prøvde å se om flere hadde problemer på facebook siden dems, men kan ikke finne innlegg fra andre, vet ikke om de har tatt det bort, eller så er det dataen min som tuller. Anonymkode: 72dcd...b1e
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Jeg hadde problemer med noen av episodene av Okkupert akkurat. Fikk feilkode 3006. Anonymkode: ebb03...416
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Slitt i flere uker med dette. Helt på trynet Anonymkode: 1f4bf...828
bippo Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har slitt med dette en stund. Bytter nettleser, men det er like ille. Kan ikke se noe direkte, da hakker det helt sinnsykt. Men på appen på ipad funker alt helt fint.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #5 Skrevet 19. mars 2016 Ja, jeg ser på sumo gjennom apple-tv på tv-en og det bare hakker. Veldig irriterende. Kan jo ikke være nødvendig å se på ipad for at det skal virke? Lurer på om jeg skal klage til sumo? Har noen av dere gjort det? Anonymkode: f7b84...ce0
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #6 Skrevet 19. mars 2016 På ipaden funker det, men det er jo kjedelig å se på en liten skjerm.. Jeg hadde problemer forrige uke med en serie og en feilkode jeg ikke fant ut av, skrev et innlegg på sumo sin side på facebook, og fikk kjapt svar.. Men denne gangen får jeg ikke skrevet innlegg der. Har og klaget på kontaktskjemat dems. Jeg ville klagd.. De kan jo ikke fikse noe de ikke vet noe om.. Anonymkode: 72dcd...b1e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #7 Skrevet 19. mars 2016 Slet skikkelig med det i hele går Anonymkode: b034c...d8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå