AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Hvordan, og hva gjør dere for å komme i kontakt med mennene dere er interessert i? Anonymkode: 6a279...e3b
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 9/10 er tafatte og syter når han finner seg en ny. Bare sjekk hvor respons denne fikk. Anonymkode: 779b5...9f2 7
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 Jeg er ganske tydelig. Kommer an på settingen jeg ser han i. Er det en jeg ser jevnlig på skole,jobb eller ute i felles fest miljø kan jeg gjerne være mystisk og spennende noen uker med blikk, smil, blunk og kåte signaler før jeg setter inn støtet og tar kontakt for direkte flørt med komplimenter og berøring. Er det en jeg ser sjeldent eller en gang så har jeg brukt lighter trikset mye hvor jeg spør om fyr og deretter sier at jøss du var jo veldig kjekk og ruller videre med samtale som ikke kan mistolkes før jeg eventuelt spør om.nummeret om stemningen er god. Jeg liker å prate med folk og kan stå lenge å prate normalt og hyggelig med en kar på byen uten at jeg flørter eller vil ha han (ja også om jegtilfeldigvis kaster på håret fordi det er i veien). Ved å være tydelig og rett frem unngår man misforståelser og analyseringer og ender opp med mye større sjanse for å få akuratt hva man vil ha Anonymkode: 8f54c...dc3 4
annebanane Skrevet 19. mars 2016 #5 Skrevet 19. mars 2016 Jeg spør mye spørsmål, holder blikkontakten lenger, smiler litt ekstra, og finner grunner til å ta på ham (på hender, arm, rygg). 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #6 Skrevet 19. mars 2016 De gjør som regel ingenting og venter på at du som mann skal ta initiativ og skjønne de "sterke hintene" de sender deg. Anonymkode: a580e...bbe 7
Gjest Uhumskheter Skrevet 19. mars 2016 #7 Skrevet 19. mars 2016 7 timer siden, Moonwalker skrev: Jeg spør mye spørsmål, holder blikkontakten lenger, smiler litt ekstra, og finner grunner til å ta på ham (på hender, arm, rygg). Og ler av vitsene hans selv om de egentlig er ganske kleine.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #8 Skrevet 19. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske tydelig. Kommer an på settingen jeg ser han i. Er det en jeg ser jevnlig på skole,jobb eller ute i felles fest miljø kan jeg gjerne være mystisk og spennende noen uker med blikk, smil, blunk og kåte signaler før jeg setter inn støtet og tar kontakt for direkte flørt med komplimenter og berøring. Er det en jeg ser sjeldent eller en gang så har jeg brukt lighter trikset mye hvor jeg spør om fyr og deretter sier at jøss du var jo veldig kjekk og ruller videre med samtale som ikke kan mistolkes før jeg eventuelt spør om.nummeret om stemningen er god. Jeg liker å prate med folk og kan stå lenge å prate normalt og hyggelig med en kar på byen uten at jeg flørter eller vil ha han (ja også om jegtilfeldigvis kaster på håret fordi det er i veien). Ved å være tydelig og rett frem unngår man misforståelser og analyseringer og ender opp med mye større sjanse for å få akuratt hva man vil ha Anonymkode: 8f54c...dc3 Ha ha. Du er virkelig modig. Men så er du sikkert ganske pen, så du har sjeldent opplevd avvisninger. Jeg som har en sjanse for å bli avvist tør ikke å være så tydelig. Jeg føler meg bare så utrolig dum og lite attraktiv når han viser seg å ikke interessert. Anonymkode: 9bdc8...618 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #9 Skrevet 19. mars 2016 7 timer siden, Moonwalker skrev: Jeg spør mye spørsmål, holder blikkontakten lenger, smiler litt ekstra, og finner grunner til å ta på ham (på hender, arm, rygg). Samme her. Liker å ta lett på han. Kanskje stryke han forsiktig på skulderen. Og jeg er oppmerksom på alt han sier. Og så smiler jeg og ser han i øynene. Om jeg ikke er med han fysisk så tar jeg gjerne initiativ til kontakt via meldinger. Er han treg sier jeg at vi må ta en kaffe en dag. Anonymkode: e7e1a...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #10 Skrevet 19. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De gjør som regel ingenting og venter på at du som mann skal ta initiativ og skjønne de "sterke hintene" de sender deg. Anonymkode: a580e...bbe Også syter de når man tror at deres vennlighet er romantisk interesse, men så vage som de fleste kvinner er, så er det nærmest umulig å vite forskjellen! Anonymkode: 1f8c2...010 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #11 Skrevet 19. mars 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også syter de når man tror at deres vennlighet er romantisk interesse, men så vage som de fleste kvinner er, så er det nærmest umulig å vite forskjellen! Anonymkode: 1f8c2...010 Hvor tydelig må dere ha det da? Når du blir tatt på, strøket på og sett dypt inn i øynene, så er dette mye mer enn et hint. Anonymkode: e7e1a...c0d 7
Gjest Genevieve Skrevet 19. mars 2016 #12 Skrevet 19. mars 2016 Jeg vet ikke, egler meg liksom innpå han på forskjellige vis. Pleier å funke men tar ikke initiativ hvis jeg ikke vet han er interessert først. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #13 Skrevet 19. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ha ha. Du er virkelig modig. Men så er du sikkert ganske pen, så du har sjeldent opplevd avvisninger. Jeg som har en sjanse for å bli avvist tør ikke å være så tydelig. Jeg føler meg bare så utrolig dum og lite attraktiv når han viser seg å ikke interessert. Anonymkode: 9bdc8...618 Har blitt avvist mange ganger, særlig i tenårene følte jeg meg som den styggeste ever etter x antall anvisninger så lå lavt i noen år og turte ikke engang se noen i øynene, men så innså jeg til slutt at det er faktisk ikke verdens undergang å bli avvist. Faktisk er det en bra ting, for om alle fikk napp med alle ville jo hverken forhold vært særlig spesielle eller solide og sjansen for utroskap mye større. Å bli avvist er sjeldent noe personlig, men at det rett og slett ikke er perfekt nok match og et forhold bør jo være perfekt så man skal ikke deppe over en ærlig avvisning. Blitt avvist som voksen også og det tar jeg med et smil om det er noen jeg nettopp har sett og prøvd å sjekke opp. "neivel, ærlig sak, takk som sier fra istedet for å holde meg for narr, knis bedre lykke neste gang" tenker jeg bare da Anonymkode: 8f54c...dc3 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #14 Skrevet 19. mars 2016 Gjør ingenting, venter på at han skal ta initiativet, det funker som regel Anonymkode: 6d385...e49 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #15 Skrevet 19. mars 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: 9/10 er tafatte og syter når han finner seg en ny. Bare sjekk hvor respons denne fikk. Anonymkode: 779b5...9f2 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De gjør som regel ingenting og venter på at du som mann skal ta initiativ og skjønne de "sterke hintene" de sender deg. Anonymkode: a580e...bbe 1 time siden, AnonymBruker skrev: Også syter de når man tror at deres vennlighet er romantisk interesse, men så vage som de fleste kvinner er, så er det nærmest umulig å vite forskjellen! Anonymkode: 1f8c2...010 Huff da. Er det ingen som har prøvd å sjekke dere opp? Anonymkode: 2f644...e08 6
herremann Skrevet 19. mars 2016 #16 Skrevet 19. mars 2016 Kvinner har 3 forskjellige fremgangsmåter: 1) Smiler til han, for så å forvente at han kommer til henne å sjekker henne opp. 2) Går over til han og sier hei, for så å forvente at han sjekker henne opp. 3) Går over til han, viser interesse og prøver å føre samtalen. Jobber for å få interessen hans. Generelt sett faller 95% av alle kvinner i gruppe 1, 4% i gruppe 2 og 1% i gruppe 3. 6
Gjest Bossa Nova Skrevet 19. mars 2016 #17 Skrevet 19. mars 2016 Det er lett å få seg type som dame, er bare til å smile og flørte. Være en hyggelig person rundt alle. Ikke bli fornærmet når noen du i utg.pkt ikke er interessert i faller for deg. Vær åpen og gi folk en sjanse. Det går nok bra. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #18 Skrevet 19. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff da. Er det ingen som har prøvd å sjekke dere opp? Anonymkode: 2f644...e08 Føler du deg bedre nå? Anonymkode: 1f8c2...010 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #19 Skrevet 19. mars 2016 18 minutter siden, herremann skrev: Kvinner har 3 forskjellige fremgangsmåter: 1) Smiler til han, for så å forvente at han kommer til henne å sjekker henne opp. 2) Går over til han og sier hei, for så å forvente at han sjekker henne opp. 3) Går over til han, viser interesse og prøver å føre samtalen. Jobber for å få interessen hans. Generelt sett faller 95% av alle kvinner i gruppe 1, 4% i gruppe 2 og 1% i gruppe 3. Og menn er tafatte som ikke tar imot en invitasjon. Hva forventer du da? At vi skal ta tak i kuken din? Anonymkode: e7e1a...c0d 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #20 Skrevet 19. mars 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler du deg bedre nå? Anonymkode: 1f8c2...010 Ja. Anonymkode: 2f644...e08 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå