Gjest Blomsterert Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Er det en ny såkalt hersketeknik? Jeg lurer litt. Folk som står frivillig fram,de må vel forvente ærlige responser? Jeg mener,de står fram frivillig! Hva forventer en da? Ærlig? Bare støtte og sympati? Det går jo virkelig ikke! Skal vi som ikke sympatiserer knebles? Det er ikke rett i mine øyne.
Gjest gundagrynte Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 1 minutt siden, Blomsterert skrev: Er det en ny såkalt hersketeknik? Jeg lurer litt. Folk som står frivillig fram,de må vel forvente ærlige responser? Jeg mener,de står fram frivillig! Hva forventer en da? Ærlig? Bare støtte og sympati? Det går jo virkelig ikke! Skal vi som ikke sympatiserer knebles? Det er ikke rett i mine øyne. Helt enig!! Noen er i overkant glad i å stemple enhver som ikke snakker dem etter kjeften som nettroll og gjerne at vi er både mobbere og fordømmende...baaah! For å si det så enkelt; ikke still spørsmål eller inviter til å kjøre debatt dersom du ikke tåler andres meninger som ikke er som dine egne!!..og den går til de som har fått seg et nytt favorittord..nettroll...
Gjest Blomsterert Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 1 minutt siden, gundagrynte skrev: Helt enig!! Noen er i overkant glad i å stemple enhver som ikke snakker dem etter kjeften som nettroll og gjerne at vi er både mobbere og fordømmende...baaah! For å si det så enkelt; ikke still spørsmål eller inviter til å kjøre debatt dersom du ikke tåler andres meninger som ikke er som dine egne!!..og den går til de som har fått seg et nytt favorittord..nettroll... Nettopp !
Gjest morhjertegod Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Jeg tror man kan være kritisk og uenig, men på en real måte. Man får fint frem poenget uten å være ufin og uhøflig.
Gjest Blomsterert Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 1 minutt siden, morhjertegod skrev: Jeg tror man kan være kritisk og uenig, men på en real måte. Man får fint frem poenget uten å være ufin og uhøflig. Joda,selvfølgelig. Men de som først formidler kan si h a de vil. Uansett. De som følger opp er nettroll! Du ser sikkert du også,Og det er ikke rett.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Nettroll-begrepet har utvidet seg fra en ganske så snever definisjon til å bli bety så mye mer. Jeg synes faktisk journalister, altså tilsynelatende språkfolk som har latt definisjonen gli ut. Anonymkode: bc550...309 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 Hvilken sak snakkes det egentlig om her? Anonymkode: 800f2...161
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #8 Skrevet 18. mars 2016 17 minutter siden, Blomsterert skrev: Er det en ny såkalt hersketeknik? Jeg lurer litt. Folk som står frivillig fram,de må vel forvente ærlige responser? Jeg mener,de står fram frivillig! Hva forventer en da? Ærlig? Bare støtte og sympati? Det går jo virkelig ikke! Skal vi som ikke sympatiserer knebles? Det er ikke rett i mine øyne. For noe tull.Troll er ikke ærlige, troll er seg selv nok. Er øyet først rispet blir det stygge vakkert. Anonymkode: 6992c...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #9 Skrevet 18. mars 2016 Hva slags troll siktes det til? Løgnhalser i media? Anonymkode: 800f2...161
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #10 Skrevet 18. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags troll siktes det til? Løgnhalser i media? Anonymkode: 800f2...161 Det siktes ikke til hverken til en spesiell sak eller fraksjon, men at nettroll-begrepet har blitt utvannet av media og rikssynsere. Anonymkode: bc550...309
Fandenivoldsk Skrevet 19. mars 2016 #11 Skrevet 19. mars 2016 (endret) Jeg trodde alltid nettroll var folk som bevisst deltok i debatter med helt på trynet-kommentarer kun for å få folk til å gå av skaftet, eller startet idiotiske tråder på forum kun for reaksjoner osvosvosv. Nå skrikes det jo ut "NETTROLL!!!!!" bare en ytrer seg litt krasst om noe. Endret 19. mars 2016 av Fnisu
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #12 Skrevet 19. mars 2016 Nettroll er litt som ordet rasist. Når alle er det så er ingen det. Anonymkode: d1d7e...0da 1
Honey Dew Skrevet 19. mars 2016 #13 Skrevet 19. mars 2016 Nettroll er vel de som kommer med trakasseringer og trusler...?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #14 Skrevet 19. mars 2016 ja, men jeg ville sett over dette med syrebehandlig, eller hva de nå mente det var. Anonymkode: 7ce9a...59e
Gjest Blomsterert Skrevet 19. mars 2016 #15 Skrevet 19. mars 2016 Den Friday, March 18, 2016 at 20.00, morhjertegod skrev: Jeg tror man kan være kritisk og uenig, men på en real måte. Man får fint frem poenget uten å være ufin og uhøflig. Joda,selvfølgelig. Men de som først formidler kan si h a de vil. Uansett. De som følger opp er nettroll! Du ser sikkert du også,Og det er ikke rett.
Gjest Blomsterert Skrevet 20. mars 2016 #16 Skrevet 20. mars 2016 14 timer siden, Honey Dew skrev: Nettroll er vel de som kommer med trakasseringer og trusler...? Nei,de er ikke alltid det. Det er jo forkastelig. Men ofte har de "avvikende"meninger og synspunkt. Vi trenger det. Jeg liker det fulle bilde,er mot at alle skal være korrekte. De får oss også til å tenke. Å slå tilbake. Er ikke for at folk må være korrekte hele tiden. Det er bra alt kommer fram.
Gjest Blomsterert Skrevet 20. mars 2016 #17 Skrevet 20. mars 2016 14 timer siden, Honey Dew skrev: Nettroll er vel de som kommer med trakasseringer og trusler...? Nei,de er ikke alltid det. Det er jo forkastelig. Men ofte har de "avvikende"meninger og synspunkt. Vi trenger det. Jeg liker det fulle bilde,er mot at alle skal være korrekte. De får oss også til å tenke. Å slå tilbake. Er ikke for at folk må være korrekte hele tiden. Det er bra alt kommer fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå