AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Hei. Har gått på ISO i snart 1,5 måned, har aldri slitt med kviser men fikk plutselig en del på haken så legen foreslo ISO. Startet først på 1 tablett i døgnet, nå har jeg max dose på tre i døgnet. Men problemet er at huden har blitt så veldig mye verre, har kjempe kjempe masse store kviser og byller, masse hudormer og "prikker", masse masse røde flekker rundt øyner og nese (??) så jeg bare lurer - blir det bedre?? Hvorfor har det klikket så mye? Jeg kjenner meg ikke igjen når jeg ser meg selv i speilet.. Anonymkode: 0c985...922
Kontormus Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Nei uff, disse pillene er tøffe og vil ikke anbefale dem til de som har mindre plager. Min sønn gikk på slike i et halvår, og han så fader ikke ut ganske lenge. Byller store som fjell. Han ble fin etterpå da, men fytti katta for en kur! Han måtte gå ned til vekselsvis 2 og 1 annenhver dag. 3 pr dag er mye tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Det er helt vanlig i starten at huden blir skikkelig ille før det blir bedre etter en tid. Jeg gikk vel på kuren i ca 6mnd, de to første månedene så gikk jeg på to piller, de resterende månedene på tre piller daglig. Kuren var vanvittig hard med mye fæle bivirkninger, men synes absolutt den var verdt det, så det er bare å bite tenna sammen og gjennomføre det! Jeg ville absolutt gått på den en gang til hvis det blir nødvendig. Anonymkode: 280d7...d17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå