Gå til innhold

Spiste seg syk på smågodt- Anmelder Rema1000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en tulle-avis:P

Anonymkode: 4123a...d10

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Dette tar jeg ikke seriøst. Nærmer seg 1 april.

Anonymkode: 9fe60...bde

• Liker 1
Skrevet

Kildekritikk..........

"Eavisa har ca 800 000 unike lesere hver måned, og er en underholdningside med fokus på satire og humor. Siden er kun ment og skrevet for å underholde samt sette satiriske og ironiske vinklinger på samfunnskritiske saker. Ingen “nyheter” eller bilder bør tas bokstavelig eller seriøst."

• Liker 12
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Jo, men samtidig kan man gråte/ være trist med tanke på alle de som faktisk har og får problemer grunnet at godteriet er for billig.

Ja til billigere grønnsaker, rent kjøtt og fisk og annet sunt! :)

Ja til økte avgifter på usunne ting! :)

Anonymkode: f879a...8e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som svært sjelden kjøper smågodt, har i den siste uken spist mer smågodt (totalt ca 0,5 kg)  enn jeg vanligvis kjøper på et halvår.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ps

Jeg har ikke problemer grunnet billig godteri. Men jeg tenker på at mange andre har/ får problemer av at godteri er for billig å anskaffe seg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kan ikke skjønne at folk fortsatt tror på det Eavisa skriver :fnise:

Anonymkode: 12ed9...188

• Liker 1
Skrevet

Hehe digger den der "saken" x)
Men vet jo selv at den avisa er en humor side :)

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men samtidig kan man gråte/ være trist med tanke på alle de som faktisk har og får problemer grunnet at godteriet er for billig.

Jeg har problemer med godteri, men jeg skylder ikke på prisen, selv om det gjør det ekstra fristende. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som svært sjelden kjøper smågodt, har i den siste uken spist mer smågodt (totalt ca 0,5 kg)  enn jeg vanligvis kjøper på et halvår.

Stakkars deg.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle de som får problemer? For det første får man ikke problemer, man skaffer seg dem selv. For den andre så tror jeg du overdriver med "alle de". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spist altfor mange pakker med påskeegg fra freia, og litt for mye påskemarsipan og. Prisene nå er jo det det vanligvis koster på halv pris. Men hadde ikke falt meg inn å skylde på butikkene for det da, jeg bestemmer selv om jeg skal kjøpe godteri eller ikke - uavhengig av prisen. Er enig i at det blir mer tilgjengelig når det er billigere (man har råd til mer/råd til noe i det heletatt), men man har fortsatt valg og vilje også.

Anonymkode: fc71e...973

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, penny_ skrev:

1) Stakkars deg.

2) Alle de som får problemer? For det første får man ikke problemer, man skaffer seg dem selv. 3) For den andre så tror jeg du overdriver med "alle de". 

1) Nei det er ikke stakkars meg angående dette.

2) Jo, mange får problemer. Du kan ikke påstå at de skaffer seg problemene selv, uten at du begrunner det.

3) overdriver og overdriver...Jeg vet ikke hvor stort antall du tenker på med "alle de" og du vet ikke hvor mange jeg tenker på med "alle de"...og hva har egentlig antallet å si?

Uansett antall, tenker jeg på de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som skjønner at eavisa er en satire avis. Alt der er bare tull .

Anonymkode: 6345c...fda

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som skjønner at eavisa er en satire avis. Alt der er bare tull .

Anonymkode: 6345c...fda

Omtrent alle i denne tråden har fått med seg det.

Anonymkode: dbe8b...63b

• Liker 7
Skrevet

Alltid noen som går fem på, til tross for hvor mange ganger det opplyses rundt omkring at det ikke er noen ordentlig avis :fnise:
(Nå tenker bare jeg generelt altså)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg har spist en halvkilo smågodt i løpet av siste uke, har jeg samtidig gått ned en halvkilo i vekt...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...