AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Hvordan får jeg ting fra utklippstavle på mobil og inn på eks her? Fant noe på en reisesyke som jeg skulle legge inn i en tråd...trodde jeg. Er samsung jeg har. Ny....og kan ikke noe Anonymkode: 491b9...392
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Hold på feltet du vil lime inn i til valget kommer opp. Anonymkode: 8cbbb...d29
ekkoet Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Sitter du med alt på mobil? I nettleseren trykker du ned og holder på teksten du vil kopiere. Det vil da komme opp markering av ordet. Denne markeringen kan du utvide til å gjelde mer tekst. Det skal da komme opp noen ikoner for å kopiere teksten. Du vil få beskjed om at teksten er lagt til utklippstavlen. (Vær obs på at noen sider hindrer deg i å kopiere tekst) Når du komemr til innlimingen er det noenlunde det samme. Du trykker og holder i feltet du vil lime inn i og det kommer opp knapp for å lime inn. https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=copying%20and%20pasting%20on%20android
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå