Gå til innhold

Fant ut av hvit løgn(??) ved snoking

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har drevet og snakket med en fyr på nettdating en stund nå. Jeg har vært singel LENGE og da jeg spurte ham sa han han hadde vært singel i litt over ett år. Jeg søkte han opp på Facebook og han har endel offentlig tilgjengelig og der ser jeg at han og eksen har skrevet til hverandre veldig lovey dovey ifjor juni måned. (ja jeg vet det er eksen, de har barn sammen og så det var henne når jeg snoket meg inn på hennes profil også)...

Så er det da..det der ble egentlig en litt deal breaker for meg og jeg mistet mye av interessen for ham. Siden han løy.. Overreagerer jeg??

Og: burde jeg si grunnen til at jeg ikke gidder å snakke mer med ham i så fall? Litt flaut å innrømme min psycho snokesiden av personligheten min. 😝

Anonymkode: fa3b6...a78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Han sier han har vært singel i ett år/12 måneder. Men egentlig er det bare 9 måneder, derfor vil du dumpe han? Det er da ganske vanlig runde opp litt når man ikke husker akkurat når det skjedde? Tre måneder fra eller til, hva gjør det? 

Anonymkode: 0a579...258

• Liker 18
Skrevet

Han kan ha vært singel litt over et år selv om det var facebookmeldinger på veggen for 9 mnd siden? 

Ja, jeg syns at du overreagerer, for å svare på det du spør om. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være han bare sier feil. Jeg tenker ofte jeg har vært singel i ca. ett år, men hvis jeg regner på det ser jeg at det er nærmere 8 måneder. Det føles bare lenger, og tiden går litt i surr.... Sikkert bare en glipp fra hans side.

Anonymkode: dd46d...73a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, noen damer altså... tror kanskje det er bedre for alle om du forblir singel for det virker som om det er en god grunn til at du er det...

Anonymkode: 251b7...735

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være han bare sier feil. Jeg tenker ofte jeg har vært singel i ca. ett år, men hvis jeg regner på det ser jeg at det er nærmere 8 måneder. Det føles bare lenger, og tiden går litt i surr.... Sikkert bare en glipp fra hans side.

Anonymkode: dd46d...73a

Og det kan også hende at de to var litt av og på. At det ble slutt noen måneder før, men så prøvde de litt igjen på sommeren, hvor det ikke fungerte likevel. TS, jeg synes ikke du skal ta dette opp med han.

Anonymkode: 241df...6c6

• Liker 5
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt flaut å innrømme min psycho snokesiden av personligheten min. 😝

Dette alene er for meg egentlig en god nok grunn til å vurdere å bli homofil...Damer er noen ganger drama-mestere, og å snoke slik, og finne ut at det er et avvik på TRE måneder.. djiz

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer noe helt vanvittig... dette er en bagatell.

Det er bedre for ham som sikkert er litt omtrentlig av seg, å finner noen å bli glad i som takler det.

Anonymkode: 9242d...05a

• Liker 3
Skrevet

Mange sier et år Istedet for måneder.. Rett og slett fordi de ikke er sikre på antall mnd. virker som du leter etter feil. Er du virkelig interessert? 

• Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet

Ts, du kan risikere å bli singel lenge med denne innstillingen. :)

Skrevet

Ja du overreagerer skikkelig.

Nei, du behøver ikke si hvorfor du ikke vil fortsette. Det er bare å si det ikke vil fungere. :filer:

• Liker 1
Gjest Holititten
Skrevet

Vanlig å runde opp. Er så kleint å si "jeg har vært singel i 9 måneder og 2 uker", ikke sant? Man vil jo ikke være for presis, da virker det som man ikke er over det. Så skjerpings, du overreagerer vanvittig.

Skrevet

Jeg synes ikke dette alene er grunn god nok til å kalle ham en løgner.Kanskje han bare var redd du skulle få et dårlig inntrykk av han hvis han sa eksakt antall måneder?Mitt inntrykk er at mange runder litt oppover fordi man vil bli sett på som seriøs,ikke en som går rett fra et forhold og med en gang registerer seg på nettdatingssider.En annen mulighet er at han bare er litt distre som person.Hvordan er han ellers?Følger han opp avtaler og er til å stole på?

Dukker det opp flere små ting som ikke stemmer ville jeg blitt mer skeptisk,men inntil videre ville jeg latt tvilen komme ham til gode.

Skrevet
1 time siden, Fjompen skrev:

Dette alene er for meg egentlig en god nok grunn til å vurdere å bli homofil...Damer er noen ganger drama-mestere, og å snoke slik, og finne ut at det er et avvik på TRE måneder.. djiz

Men igjen... så finnes det menn som er utro, menn som slår, menn som er eiesyke og sjalu osv. Så det er nok ikke trygt verken på kvinne- eller mannesiden. Finnes gærne folk på begge sider. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Polly Ester skrev:

Men igjen... så finnes det menn som er utro, menn som slår, menn som er eiesyke og sjalu osv. Så det er nok ikke trygt verken på kvinne- eller mannesiden. Finnes gærne folk på begge sider. 

Det har du rett i, men her har du da en angivelig trivelig fyr, som diskvalifiseres bare fordi TS snoker og finner ut at tre måneder til og fra har sinnsvakt mye å si. Jeg for min del finner akkurat det verre enn de tre månedene

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Fjompen skrev:

Det har du rett i, men her har du da en angivelig trivelig fyr, som diskvalifiseres bare fordi TS snoker og finner ut at tre måneder til og fra har sinnsvakt mye å si. Jeg for min del finner akkurat det verre enn de tre månedene

Jeg er helt enig med deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Okeeei, skal si kg-kvinnfolk er stygge i kjeften. "ikke rart du er singel" osv. Jaja.

Vel, å si "har vært singel i litt over ett år" (i januar) når man skriver love you so much, heldige meg osv til hverandre 7 mnd tidligere syns jeg ikke er så nærme sannheten akkurat! 7 mnd rundes vel av til et halvt år, ikke et helt år.

Og man er vel ikke SÅ distré når man avslutter et nesten ti år langt forhold.

Dsjiz ro dere ned. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og sannsynligheten for at det ble slutt mellom dem samme dag som de kommentarene ble skrevet er vel heller ikke så stor.

Nei..han vil nok ikke fortelle at han har vært singel i såpass kort tid.

Og nei, jeg er ikke så interessert lenger.

Skrevet

Han har ikke i teorien løyet! Ca et år......hadde det vært i jan hadde jeg skjønt deg. Du MÅ ikke snike deg ihjel det ødelegger alt av ekte følelser. Hadde en mann drevet med det hadde han blitt kalt psykopat på flekken!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du anklagd ham for løgn om han sa han hadde vært singel i et halvt år også?

"Han lyver..Han har ikke vært singel et halvt år, men åtte måneder!"

Anonymkode: 9242d...05a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...