Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har gått på yasmin- merket dere noe forskjell på huden?  Positivt/negativt?  Og hvordan var huden din før du startet? 

Har nettopp bynt på p piller igjen, og tenkte å prøve yasmin siden det er en av p pillene med mest østrogen, så håper det er østrogen som kan gjøre underverker for meg, da jeg har prøvd så mye for å få en fin hud.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merket ingen forskjell, annet enn at huden har blitt litt tørr. Hadde ingen problemer med uten hud før jeg begynte på Yasmin. Gått på de i 5 år :) 

Anonymkode: 66e77...8f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har PCOS, og var derfor veldig plaget med huden. Gikk først et år på Diane (man skal være forsiktig med den), og prøvde så diverse typer før jeg til slutt endte opp på Yasmin. Kan fortsatt få småkviser i blant, men har stort sett fin hud som jeg får komplimenter for i dag :) Om det er samme effekt når hudproblemene ikke skyldes PCOS/påvist lavt østrogennivå vet jeg ikke. 

Anonymkode: a0af6...fb5

Gjest Plastic Heart
Skrevet

Har fått finere, tørrere hud etter at jeg begynte på Yasmin, men jeg tror en del av forbedringene for min del skyldes at jeg har blitt eldre, fått bedre kosthold og roet ned bruken av produkter. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mye kviser på ryggen. Bare etter et par måneder var alt borte.

Anonymkode: 1efb9...a82

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mye kviser før jeg startet på Yasmin, og det har hjulpet kjempemye :) Eneste som har hjulpet for min del. Kan fortsatt få kviser, men ikke i nærheten av samme omfang som før.

Anonymkode: 90117...eb0

Skrevet

Har gått på Yasmin i 14 år, og har hatt plettfri hud alle disse årene. Hadde litt kviser før jeg begynte. Merker at huden blir verre i de pillefrie ukene (mensen). Er ganske sikker på at det hjelper!

Skrevet

Ts her.

Hvor lang tid tok det før det funker på dere?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mimmii skrev:

Ts her.

Hvor lang tid tok det før det funker på dere?

Husker ikke helt, men det tok litt tid hvertfall. Husker at jeg ikke trodde at det fungerte i begynnelsen hvertfall.

Anonymkode: 90117...eb0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har PCOS og går derfor på Yasmin, ingen andre merker har hatt nok hormoner til å klare å overstyre kroppen min. Huden min var ikke så ille før jeg startet og har ihvertfall ikke blitt verre. Har en og annen kvise når mensenuka nærmer seg, men ellers så er det bare bra.

Anonymkode: be322...59b

AnonymBruker
Skrevet

Mindre fet hud og mindre kviser :D

Anonymkode: c1673...69e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...