Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å lure på om det er mulig å bare være født til å være alene. Helt siden barndommen var jeg til overs når man skulle jobbe i par og leke to og to. Jeg har hatt venner, men det har vært "venner" hvor jeg har vært god nok når det ikke passer for noen andre. Nå står jeg alene igjen. Jeg er stille og sjenert og tar ikke mye plass. Er ikke spesielt pen, men er nøye med hygienen og tror ikke jeg ser skummel ut heller. 

Noen andre som har det slik? Hva tror dere årsaken er? Noen som har kommet seg ut av det? Når? Hvordan? 

Anonymkode: e3f31...36b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :(

Gjest cheshirecat
Skrevet

Hvor gammel er du? På mange måter er vi alle "alene", men det er ikke nødvendigvis noe negativt.. Å være alene og å være ensom er ikke det samme. For Meg virker det mer som at du er ensom ..? 

AnonymBruker
Skrevet

23. Ja, det er nok snakk om ensomhet. Jeg har aldri opplevd å være del av et kjæresteforhold eller virkelig nært vennskap, og jeg frykter jeg aldri skal det...

Skrevet

Skaff deg en hobby du må være sosial i, eller skaff deg en hund. Det er en meget fin måte å bli kjent med folk i nabolaget på. Husk at ingen kommer på døren din og banker på. Du må ta litt initiativ selv.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg forstår meg ikke på folk som framstiller det som at det er så ille å være lene at det er den verste skjebne et menneske kan bli utsatt for. Det å være alene er fantastisk

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt hobbyer, men kontakten har liksom blitt med hobbyene. Altså at vi ikke har møttes utenfor håndballtrening/frimerkeklubben/whatever.

Balian de Ibelin, jeg synes ikke nødvendigvis det er kjedelig å være alene. Jeg kan sysselsette meg selv helt fint, men jeg savner følelsen av å høre sammen med noen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...