AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Jeg går gjennom IVF. Og vi var akkurat igjennom en runde nå. Fant ut i går at det dårlig denne gangen også. Så det har vært mye tårer og frustrasjon. Men i dag vill mannen dra på besøk til folk som har små barn. Jeg vill ikke, men tror ikke mannen skjønner hvor sårt det er. Synes dere jeg overdriver, ville dere dratt ? Anonymkode: 20d14...dc8
TheGirlWhoWaited Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Jeg skjønner deg - har du prøvd å forklare ham det, eller forventer du at han skal gjette det? 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Jeg synest du overdriver. Anonymkode: 5af0f...a8d 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synest du overdriver. Anonymkode: 5af0f...a8d Har du gått gjennom mange runder IVF ? Anonymkode: 20d14...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 5 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Jeg skjønner deg - har du prøvd å forklare ham det, eller forventer du at han skal gjette det? Har prøvd å forklare han Anonymkode: 20d14...dc8
Jegda Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Hei du, Jeg skjønner deg godt. Det er en voldsom påkjenning denne prosessen. Dager vi klarer å samle oss og late som alt er greit, men av og til trenger man bare å tillate seg å grine på sofaen.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 Dersom du ikke føler for det, så synes jeg det er riktig at du ikke drar. Jeg synes faktisk det er litt rart at din mann ikke forstår dette. Husker selv når vi var på besøk hos noen i hans slekt, og hans fetter + kone kom innom med deres lille baby. Det var skikkelig vondt. Vi hadde da prøvd i 2 år og mistet 3. Plutselig satt jeg der med den lille i armene og visste ikke hvordan jeg skulle klare å holde meg fra å gråte. Felte noen tårer og sa det var fordi hun lille var så nydelig. Prøv å forklare din kjære hvordan du har det og hvorfor det blir vanskelig for deg å dra dit. Noen dager er bedre enn andre, men det er viktig at han forstår at du har det tøft. <3 Anonymkode: 2b447...e86
MapleSirup Skrevet 18. mars 2016 #8 Skrevet 18. mars 2016 Man bestemmer jo selv om man vil på besøk eller ikke. Du får følge egen magefølelse, men du bør sikkert jobbe lit med at andre har barn.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #9 Skrevet 18. mars 2016 Jeg ville dratt. Fordi jeg er voksen Anonymkode: 6cd7b...89a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #10 Skrevet 19. mars 2016 Forstår det er tøft, men det vil ikke bli lettere om du skjermer deg fra det. Anonymkode: 1d922...5b3
FrkRose Skrevet 19. mars 2016 #11 Skrevet 19. mars 2016 Jeg ville blitt hjemme. Det siste man trenger etter et negativt forsøk, er å få søte småbarn midt i fleisen. Besøk dem en annen gang snart, når det har roet seg litt igjen. Trøsteklem til deg, jeg vet hvor vondt det kan gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #12 Skrevet 20. mars 2016 2 timer siden, FrkRose skrev: Jeg ville blitt hjemme. Det siste man trenger etter et negativt forsøk, er å få søte småbarn midt i fleisen. Besøk dem en annen gang snart, når det har roet seg litt igjen. Trøsteklem til deg, jeg vet hvor vondt det kan gjøre. Takk for svar Hadde en forferdelig dag i går, og endte med ett gråteutbrudd om kvelden. Så fortalte jeg han akkurat åssen det var. Han forsto meg veldig godt Anonymkode: 20d14...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå