Sandy Skrevet 26. juli 2002 #21 Del Skrevet 26. juli 2002 "Min" sang sier ikke noe om meg, men har helt siden jeg hørte den vært min sang.. Jewel med Foolish games ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Predde-ikkeinnlogga Skrevet 26. juli 2002 #22 Del Skrevet 26. juli 2002 eminel som viste oss den www.start.no/quiz/2001/11/22-4439.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 27. juli 2002 #23 Del Skrevet 27. juli 2002 Min sang er my heart willl go on. Åh, blir så varm av den. Men det er nok fordi jeg ble så besatt av Titanic filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazy Skrevet 31. juli 2002 #24 Del Skrevet 31. juli 2002 Har ikke tatt den testen, men min sang er uansett "Daydream believer" med Monkees. Får frem så gode minner av den sangen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 1. august 2002 #25 Del Skrevet 1. august 2002 Når jeg ble sammen med kjæresten for leeenge siden ble "I´m a big big girl in a big big world..." spilt ofte og han mener altså at den minner om meg Venninna mi og jeg har en vi mener er om oss, med Lou Reeds"Make Up" about a slick little girl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 2. august 2002 #26 Del Skrevet 2. august 2002 Eg trur ikkje eg har ein sang som er *min*, men ettersom I'm a big big girl vart nemnd her, så må eg bare sei at det er ikkje min sang! Den var populær rett før eg vart dumpa av kjærasten min :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 2. august 2002 #27 Del Skrevet 2. august 2002 Må bare leggja til at eg har det kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå