Gjest predeline Skrevet 16. juli 2002 #1 Del Skrevet 16. juli 2002 Hvilken sang beskriver deg mest? Eller som sitter som "ett" med deg? Helt fra jeg hørte Madonna-Frozen, så har jeg alltid syntest den mystisk og har en dyp indre.. hilsen predeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 17. juli 2002 #2 Del Skrevet 17. juli 2002 Høh, i sin tid trodde jeg jo (som alle andre jenter regner jeg med) at Ragas "Hun er fri" var skrevet om meg. Nå har jeg litt dilla på en sang jeg hørte i USA for 1,5 år siden "Who I am", av Jessica Andrews litt køntri, men veldig søt: I am Rosemary's granddaughter, the spitting image of my father and when the day is done, my momma's still my biggest fan Sometimes I'm clueless and I'm clumsy, but I've got friends that love me and they know just where I stand It's all a part of me and thats who I am ... høh, så vel litt klein ut når jeg begynte å skrive ned, men handler i hvert fall om at man ikke trenger være mer enn akkurat den man er. Viktig å huske på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking Skrevet 17. juli 2002 #3 Del Skrevet 17. juli 2002 8) Bitch. Med Meredith Brooks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 18. juli 2002 #4 Del Skrevet 18. juli 2002 ''Don't let me get me'' med Pink... føler det er min sang om meg selv. På testen på www.start.no/quiz/2001/11/22-4439.html , fikk jeg independent woman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 19. juli 2002 #5 Del Skrevet 19. juli 2002 Shaqiras "Underneath your clothes" handler forresten om kjæresten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 19. juli 2002 #6 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg tok testen: Independent Woman ble min sang :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 19. juli 2002 #7 Del Skrevet 19. juli 2002 Min sang er "Hedonism" med Skunk Anansie. Har ikke peilig på hva det betyr, men sangen gir meg gåsehud på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. juli 2002 #8 Del Skrevet 19. juli 2002 Tok den testen....og GJETT hva det ble....!!!! Jepp...ganske riktig....Independent Woman... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 19. juli 2002 #9 Del Skrevet 19. juli 2002 "Big, fat blonde" er en sang som er skrevet om meg, tror jeg... På testen fikk jeg faktisk ikke Independent woman, men jeg fikk "Dancing queen" :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 19. juli 2002 #10 Del Skrevet 19. juli 2002 høh, fikk "Splitter pine" jeg. Med begrunnelsen: du ser verden gjennom et litt uvanlig filter... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 20. juli 2002 #11 Del Skrevet 20. juli 2002 Jeg fikk Fight for your right to party, jeg........ Og jeg som ikke akkurat er noe festmenneske.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. juli 2002 #12 Del Skrevet 20. juli 2002 Det må vel bli " Svake mennesker" med Jannicke... Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 20. juli 2002 #13 Del Skrevet 20. juli 2002 På den testen fikk jeg "Splitter pine" jeg og... Hadde blitt skuffet hvis jeg hadde fått Independent Women... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 22. juli 2002 #14 Del Skrevet 22. juli 2002 Din sang er Destiny's Childs Independent Woman Et passende akkompagnement til en person med vekt på selvstendighet og integritet som seiler inn på festen med hodet høyt hevet og beundrende blikk i kjølvannet. Gjett om den skal printes ut og opp på veggen da I`m the one and only ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tove10 Skrevet 22. juli 2002 #15 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg fikk også "Independent women" på den testen. Ser ut som det er mange av oss! Men jeg vil heller si at sangen som beskriver meg er: "BITCH" med Meredith Brooks. Den sangen er rå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje =) Skrevet 22. juli 2002 #16 Del Skrevet 22. juli 2002 Din sang er D.D.E.s Det går likar no Du er en ekte representant for folket, tar den ordentlig ut på fest og har et positivt syn på livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 23. juli 2002 #17 Del Skrevet 23. juli 2002 Morsom test! Jeg fikk en sang jeg aldri har hørt om før: Din sang er Deelites Groove is in the heart En passende sang for en original som følger sitt eget hjerte. Ingen går upåvirket fra et møte med deg! Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2002 #18 Del Skrevet 26. juli 2002 Splitter Pine.. Passer kanskje ikke SÅ bra på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 26. juli 2002 #19 Del Skrevet 26. juli 2002 Og det var det jeg som sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ayay Skrevet 26. juli 2002 #20 Del Skrevet 26. juli 2002 Hvor kan man ta den testen. Jeg liker også frozen.Den madonna synger.Når man hører på den er det som å meditere Så er det vel en eller to til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå