majan Skrevet 20. oktober 2004 #1 Skrevet 20. oktober 2004 har planer om og ha en hilsen til hver enkelt gjest i sanghefte, men hva skal jeg skrive til samboere til venner vi ikke har så altfor mye kontakt med?
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2004 #2 Skrevet 20. oktober 2004 Åh, det var ein søt idè!!!! Greier du det då? Eg hadde tenkt litt på å ha eit sitat om kjærleik til kvar gjest, men ei helsing er jo enda koslegare! Kva skriv du til dei du kjenner godt då? Har ikkje peiling på kva du kan skrive til dei du ikkje kjenner så godt då.. Hmm...
majan Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2004 til foreldrene våre må vi jo takke for alt de har gitt oss her i livet, en god oppdragelse, kjærlighet, gode råd. etc og for at de har tatt så godt imot oss som par. Venninner er jo ikke så vanskelig og skrive ned noen til heller. søsken er heller ikke så vanskelig, men så begynner det og bli vanskelig med samboere av venninner og kamerater - mennesker vi ikke har så ofte kontakt med.
Lullu Skrevet 21. oktober 2004 #4 Skrevet 21. oktober 2004 Hei! Vi har også hilsen til hver gjest. Til de vi ikke kjenner så godt skriver vi: "Kjære.... Setter stor pris på at du vil feire dagen sammen med oss. Håper du får en fin kveld. Nyt maten, gjestene og musikken. Vi kan garantere - det er bare hyggelige folk her" Noe sånt... i den duren
Gjest lmari Skrevet 21. oktober 2004 #5 Skrevet 21. oktober 2004 Hvor i sangheftet skriver dere denne hilsenen, da??
majan Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2004 Hei! Vi har også hilsen til hver gjest. Til de vi ikke kjenner så godt skriver vi: "Kjære.... Setter stor pris på at du vil feire dagen sammen med oss. Håper du får en fin kveld. Nyt maten, gjestene og musikken. Vi kan garantere - det er bare hyggelige folk her" Noe sånt... i den duren det var jo en grei måte og løse det på da, kanskje jeg hermer etter hva dere har gjort
Arwen Skrevet 22. oktober 2004 #7 Skrevet 22. oktober 2004 Åh, det var ein søt idè!!!! Greier du det då? Eg hadde tenkt litt på å ha eit sitat om kjærleik til kvar gjest, men ei helsing er jo enda koslegare! Kva skriv du til dei du kjenner godt då? Har ikkje peiling på kva du kan skrive til dei du ikkje kjenner så godt då.. Hmm... Har du funnet noen kjærlighetssitater? Jeg finner bare sånne kjipe jeg :-( Alle kjærlighetserklæringer er latterlige. Jeg tror på kjærligheten. Det er min største feil. sånne :-?
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2004 #8 Skrevet 22. oktober 2004 Har du funnet noen kjærlighetssitater? Jeg finner bare sånne kjipe jeg :-( Alle kjærlighetserklæringer er latterlige. Jeg tror på kjærligheten. Det er min største feil. sånne :-? Har ei sitat-ordbok heime, skal sjekke i den i ettermiddag eg!
Lullu Skrevet 22. oktober 2004 #10 Skrevet 22. oktober 2004 Hvor i sangheftet skriver dere denne hilsenen, da?? Vårt sanghefte er slik: Forside: Bilde av oss + hilsen til hver gjest (sangheftet kan derfor også brukes som bordkort, da gjestens navn står på forsiden). Side 2: Meny + kjærlighets-sitat Side 3: Bordplassering + kjærlighets-sitat Side 4: Gjestepresentasjon (alfabetisk) +kjærlighets-sitat Side 5: Gjestepresentasjon fortsetter +kjærlighets-sitat Side 6: Kort om kveldens program + litt om overtro og bryllup + kjærlighets-sitat Side 7: Bryllupsfest-vett-regler + kjærlighets-sitat Deretter skal mamma putte inn sanger osv. som vi ikke ønsker å vite om på forhånd. (send gjerne en PM med mailadressen, så kan jeg sende over alt i word )
rutti Skrevet 22. oktober 2004 #11 Skrevet 22. oktober 2004 Kunne jeg fått sett programmet deres?Noen som har idder til hvordan vi kan lage dett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå