Gå til innhold

Hvilke dager pleier det å være varelevering på Rema?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer helt an på hvilke varer og hvilken Rema...... Den Rema-butikken her jeg bor får varer omtrent hver dag. Asko kommer tre ganger i uka, Tine kommer hver dag, Bama kommer hver dag osv.
Hva slags varer er du ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik det ser ut på min lokale Rema så er alle dager vare-dager... Når det er sagt,så er det ingenting som er så plagsomt for de butikkansatte enn kunder som kommer og spør etter konkrete varer. De i butikken har ingen oversikt over pallene som kommer inn, ting er stablet tilfeldig inn i dem, og man må i mange tilfeller oppdage hva som er hvor etterhvert som de tømmes. Den sikreste måten å vite at de har fått inn en vare er å sjekke hylleplasseringen.

Og er det varer det nå er priskrig på, så er de antageligvis enten tomme fra leverandør eller så står det en lang kø foran hyllene..folk eier ikke skamvett, og hamstrer mer enn de kan bruke, kun fordi det er billig.. Priskrigen er sant og si bare en virkelig plage. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
40 minutter siden, Angelheart2 skrev:

Det kommer helt an på hvilke varer og hvilken Rema...... Den Rema-butikken her jeg bor får varer omtrent hver dag. Asko kommer tre ganger i uka, Tine kommer hver dag, Bama kommer hver dag osv.
Hva slags varer er du ute etter?

Kvikk lunsj :) 

Anonymkode: cd1c9...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest normale på Rema 1000 er daglig levering av melk, brød og frukt & grønt. Fryse- og kjølevarer 2-3 dager pr uke og tørrvarer 2-3 dager pr uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...