majan Skrevet 20. oktober 2004 #1 Skrevet 20. oktober 2004 ja imorra er det FN dagen og vi skal ha med noen som kommer fra andre land til barnehagen imorra. Men hva i all verden skal jeg sende med min sønn??
Gjest Tabby Skrevet 20. oktober 2004 #2 Skrevet 20. oktober 2004 Trodde den var den 24 oktober jeg, og det er ikke før til søndag... Det er vel heller det at de feirer den i morgen? Hva skal du sende med, er det mat eller gjenstander? Kjenner dere noen som kommer fra andre land? Naboer, kollegaer eller ¨noen du kan spørre om råd?
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #3 Skrevet 20. oktober 2004 FN dagen er ikke før den 24. oktober
majan Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2004 jeg vet, men han går i en korttidsbarnehage og de har stengt fredag så derfor feirer de vel på forskudd da
Gjest Tabby Skrevet 20. oktober 2004 #5 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg regnet med at det var noe sånt. Har du funnet ut hva han skal ha med seg da?
majan Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2004 nei har ikke det aner ikke, kanskje ta med en ananas?? hvor kommer den egentlig fra??
Gjest Tabby Skrevet 20. oktober 2004 #7 Skrevet 20. oktober 2004 Ingen anelse... Men frukt fra utlandet er vel greit det. Det kan jo ungene kose seg med også.
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #8 Skrevet 20. oktober 2004 Idag kan jo ananasen komme fra mange land. Men ananas er en av frukt og grønt som Columbus hadde med seg fra Sør-Amerika. Vet ikke hvilket spesifikt land. Har dere ikke noe som dere har kjøpt fra andre land eller har fått i gave? klær/pynteting /musikkinstrumenter osv
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #9 Skrevet 21. oktober 2004 ja imorra er det FN dagen og vi skal ha med noen som kommer fra andre land til barnehagen imorra. Men hva i all verden skal jeg sende med min sønn?? Hehe - skal han ha med NOEN som kommer fra et annet land ..... det ble bare litt komisk, er nødt til å kommentere det! -På butikken hos oss er det ikke problem å finne noen; der er de svenske alle som en av de ansatte
majan Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2004 Hehe - skal han ha med NOEN som kommer fra et annet land ..... det ble bare litt komisk, er nødt til å kommentere det! -På butikken hos oss er det ikke problem å finne noen; der er de svenske alle som en av de ansatte oops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå