Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja imorra er det FN dagen og vi skal ha med noen som kommer fra andre land til barnehagen imorra. Men hva i all verden skal jeg sende med min sønn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde den var den 24 oktober jeg, og det er ikke før til søndag... Det er vel heller det at de feirer den i morgen?

Hva skal du sende med, er det mat eller gjenstander?

Kjenner dere noen som kommer fra andre land? Naboer, kollegaer eller ¨noen du kan spørre om råd?

Gjest Anonymous
Skrevet

FN dagen er ikke før den 24. oktober :)

Skrevet

jeg vet, men han går i en korttidsbarnehage og de har stengt fredag så derfor feirer de vel på forskudd da

Skrevet

Jeg regnet med at det var noe sånt. Har du funnet ut hva han skal ha med seg da?

Skrevet

nei har ikke det

aner ikke, kanskje ta med en ananas?? hvor kommer den egentlig fra??

Skrevet

Ingen anelse... Men frukt fra utlandet er vel greit det. Det kan jo ungene kose seg med også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Idag kan jo ananasen komme fra mange land. Men ananas er en av frukt og grønt som Columbus hadde med seg fra Sør-Amerika. Vet ikke hvilket spesifikt land.

Har dere ikke noe som dere har kjøpt fra andre land eller har fått i gave? klær/pynteting /musikkinstrumenter osv

Gjest Anonymous
Skrevet
ja imorra er det FN dagen og vi skal ha med noen som kommer fra andre land til barnehagen imorra. Men hva i all verden skal jeg sende med min sønn??

Hehe - skal han ha med NOEN som kommer fra et annet land :hoho::roll: ..... det ble bare litt komisk, er nødt til å kommentere det!

-På butikken hos oss er det ikke problem å finne noen; der er de svenske alle som en av de ansatte :wink:

Skrevet

Hehe - skal han ha med NOEN som kommer fra et annet land :hoho::roll: ..... det ble bare litt komisk, er nødt til å kommentere det!

-På butikken hos oss er det ikke problem å finne noen; der er de svenske alle som en av de ansatte :wink:

oops :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...