Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merker jeg er veldig overrasket over at en lege gikk med på å skrive ut resept på det grunnlaget. Får du det jevnlig eller var det kun en gang? 

Anonymkode: 17cff...fd3

Det er fordi det er farlig å ikke ha ordentlige øyenvipper. De har en funksjon.

Anonymkode: f286c...882

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke mange bivirkninger bak vippeserum? 

Anonymkode: b3934...3f8

Skrevet
13 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg var så dum at jeg kjøpte vippeserum fra Korea og har nå reagert allergisk på dette. Allikevel gir jeg ikke opp håpet om å få fine vipper, så jeg lurte på om noen kan anbefale vippeserum som faktisk virker?

Helst fra norske butikker

Hvilket vippeserum fra Korea prøvde du? Jeg vurderer å prøve etude house sitt så sant det ikke tester på dyr. 

Skrevet
8 timer siden, Salka skrev:

Hvilket vippeserum fra Korea prøvde du? Jeg vurderer å prøve etude house sitt så sant det ikke tester på dyr. 

Det var det jeg forsøkte også. Fikk utslett rundt øynene så jeg bare kastet den :(

Skrevet
2 timer siden, Honey Dew skrev:

Det var det jeg forsøkte også. Fikk utslett rundt øynene så jeg bare kastet den :(

Æsj, så kjedelig. :( Det høres jo så bra ut. Men da tror jeg at jeg dropper det, jeg har følsomme øyne som lett reagerer på produkter. 

Skrevet
36 minutter siden, Salka skrev:

Æsj, så kjedelig. :( Det høres jo så bra ut. Men da tror jeg at jeg dropper det, jeg har følsomme øyne som lett reagerer på produkter. 

Det er ikke sikkert du reagerer på det. Jeg vet ikke hvilke stoff jeg reagerte på. Synes det er skrekkelig leit da dette vippeserumet har fått mye skryt og det koster heller ikke skjorten :(

Skrevet
13 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det er ikke sikkert du reagerer på det. Jeg vet ikke hvilke stoff jeg reagerte på. Synes det er skrekkelig leit da dette vippeserumet har fått mye skryt og det koster heller ikke skjorten :(

Nei, det er sant, men siden jeg reagerer på mye er det kanskje lurt å la være selv om det er fristende å prøve og. Tok det lang tid før du merket reaksjon og gikk det ned fort? Har fått myyye skryt ja og det er jo så billig! Men hvis jeg ombestemmer meg kjøper jeg ikke før jeg får bekreftet at det ikke tester på dyr. 

Skrevet
1 time siden, Salka skrev:

Nei, det er sant, men siden jeg reagerer på mye er det kanskje lurt å la være selv om det er fristende å prøve og. Tok det lang tid før du merket reaksjon og gikk det ned fort? Har fått myyye skryt ja og det er jo så billig! Men hvis jeg ombestemmer meg kjøper jeg ikke før jeg får bekreftet at det ikke tester på dyr. 

Det tok et par dager, men nå er jeg allergisk både mot det ene og det andre. Folk reagerer på så mange forskjellige ting, så at noen er allergisk mot dette serumet må man nesten regne med.

Når det gjelder dyretestede produkter, kan du kanskje høre på The Bodyshop om de selger vippeserum?

Nå har jeg lange vipper fra naturens side, men kunne tenke meg å ha de litt tykkere, siden mine egne er ganske så spinkle. Jeg vurderte en periode å få satt på øyevipper, men jeg føler meg litt for gammel til det. Hehe... :skya:

Skrevet

Har brukt både Swissclinic sin, Stimu Lash og en til jeg ikke husker navnet på. Synes alle funket like bra ☺☺

Fikk faktisk spørsmål om jeg hadde fått satt på vipper 😊😊

Mistet også nesten alle vippene på ene øye etter 3D vippe extensions. Var bare stubben igjen da de ble for tunge for mine vipper, så de bøyde seg ned å knakk. Etter litt over enn uke med serum, så hadde jeg nesten alle vippene tilbake. Var sikker på at det kom til å ta evigheter før de var vokst ut ordentligt. Så ble veldig glad 😃

Nå bruker jeg castor olje for å vedlikeholde de.

Gjest Alexis
Skrevet

Får man flere vipper av vippeserum, eller bare lengre vipper? :)

Skrevet
6 timer siden, Honey Dew skrev:

Det tok et par dager, men nå er jeg allergisk både mot det ene og det andre. Folk reagerer på så mange forskjellige ting, så at noen er allergisk mot dette serumet må man nesten regne med.

Når det gjelder dyretestede produkter, kan du kanskje høre på The Bodyshop om de selger vippeserum?

Nå har jeg lange vipper fra naturens side, men kunne tenke meg å ha de litt tykkere, siden mine egne er ganske så spinkle. Jeg vurderte en periode å få satt på øyevipper, men jeg føler meg litt for gammel til det. Hehe... :skya:

Sant det. 

Bodyshop ja, de har jeg ikke tenkt over, mulig de har. Takk for tips. :) 

Pøh, tviler på at du er for gammel med mindre du er 100 år da. :fnise: Lyst å sette på jeg også, men tester ut et eller annet vippeserum først tror jeg. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...