Honey Dew Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 (endret) Jeg var så dum at jeg kjøpte vippeserum fra Korea og har nå reagert allergisk på dette. Allikevel gir jeg ikke opp håpet om å få fine vipper, så jeg lurte på om noen kan anbefale vippeserum som faktisk virker? Helst fra norske butikker Endret 18. mars 2016 av Honey Dew
Sirah Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Glow sitt syntes jeg at har fungert greit. Jeg hadde bare noen korte stubber igjen etter bruk av vippeextension og på 6-7 uker har jeg fått litt lenger vipper enn jeg har normalt. De under øynene har blitt sykt lange! Nesten for lange Gleder meg til fortsettelsen
Hmmmmmm Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Jeg har en som heter xlash. Den virker, men kjøpt på nett. Nå er den dessverre blitt dyrere. Når jeg kjøpte den koster det 500 kr for en. Jeg kjøpte to, fordi de lovte 100 % garanti. Så da tenkte jeg at da kan jeg levere de tilbake hvis det ikke fungerte. Men jeg synes at vippene har blitt mye lengre og er veldig holdbare. Trenger absolutt ikke mye på hver vippe. Har hatt mine to flasker kjempelenge. Kjempefornøyd.
Honey Dew Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2016 36 minutter siden, Sirah skrev: Glow sitt syntes jeg at har fungert greit. Jeg hadde bare noen korte stubber igjen etter bruk av vippeextension og på 6-7 uker har jeg fått litt lenger vipper enn jeg har normalt. De under øynene har blitt sykt lange! Nesten for lange Gleder meg til fortsettelsen Er det Glow minerals du tenker på?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Jeg synes ikke iGlow sitt har fungert i det hele tatt. Jeg legger merke til at mange av de som sier at serumene har fungert ofte har brukt de like etter vippeextensions. Og da tror jeg at mye handler om at vippene vokser ut, uavhengig av om man bruker serum eller ei. Så serumet får på en måte æren for noe som ville skjedd uansett. I tillegg så er det slik at de gamle serumene inneholdt et medikament som heter prostalginer (eller noe sånt) til bruk mot grå stær. Der var faktisk bivirkningen av medikamentet at man fikk lengre øyevipper. Disse serumene fungerte, men ble ulovlig da det selvsagt ikke er lov å selge noe som ellers er på resept i et vippeserum. Nå har serumene kommet tilbake på markedet, men uten prostalginer og de flyter på det at de tidligere har fungert. Men den ingrediensen som faktisk fungerte er jo nå tatt ut. Jeg mistenker at de dyre serumene egentlig bare er castor olje. Men jeg har kjøpt en castor olje nå så får jeg se om den kanskje gjør noen forskjell Anonymkode: 17cff...fd3 2
Honey Dew Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke iGlow sitt har fungert i det hele tatt. Jeg legger merke til at mange av de som sier at serumene har fungert ofte har brukt de like etter vippeextensions. Og da tror jeg at mye handler om at vippene vokser ut, uavhengig av om man bruker serum eller ei. Så serumet får på en måte æren for noe som ville skjedd uansett. I tillegg så er det slik at de gamle serumene inneholdt et medikament som heter prostalginer (eller noe sånt) til bruk mot grå stær. Der var faktisk bivirkningen av medikamentet at man fikk lengre øyevipper. Disse serumene fungerte, men ble ulovlig da det selvsagt ikke er lov å selge noe som ellers er på resept i et vippeserum. Nå har serumene kommet tilbake på markedet, men uten prostalginer og de flyter på det at de tidligere har fungert. Men den ingrediensen som faktisk fungerte er jo nå tatt ut. Jeg mistenker at de dyre serumene egentlig bare er castor olje. Men jeg har kjøpt en castor olje nå så får jeg se om den kanskje gjør noen forskjell Anonymkode: 17cff...fd3 Lakserolje?
Sirah Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, Honey Dew skrev: Er det Glow minerals du tenker på? Ja Som AB sier over her, så kan det hende at det bare er mine naturlige vipper som har vokst ut igjen. Skal ikke garantere at det er serumet Men de er både fyldigere og lenger enn før jeg hadde extensions. Jeg har alltid hatt veldig korte "vipper" under øynene og de er veldig lange nå
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #8 Skrevet 18. mars 2016 43 minutter siden, Honey Dew skrev: Lakserolje? Jepp. http://www.tv2.no/a/6340329/ https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=castor olje vipper Jeg kjøpte Pukka Castor oil fra Bli vakker tror jeg det var. Og så har jeg kjøpt en slik, og en slik til påføring. Det står nemlig litt forskjellig i forhold til påføring. Noen tar det på som en mascara, andre påfører det som de fleste serumene legger opp til: Som en våt eyeliner nede ved vipperøttene på øyelokket. Så da går jeg for begge deler. Anonymkode: 17cff...fd3
Million Skrevet 18. mars 2016 #10 Skrevet 18. mars 2016 Dette minner meg om de kvakksalverproduktene som lover større pupper hvis du bare gnir inn puppestellet daglig "med DENNE kremen". Jeg ser virkelig ikke for meg at et flytende remedie man gnir på vippene skal ha noe å si for hvordan kroppen produserer hår fra hårsekken og roten til hver vippe. "Verden vil bedras" heter det jo....
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #11 Skrevet 18. mars 2016 Latisse virker. Har prøvd alt fra castor olje til dyre vippeserum, uten resultat. Latisse funker hest! Men den er grisedyr, og på resept. 2300,- for 3 ml😱 Anonymkode: efcc3...fa9
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #12 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke iGlow sitt har fungert i det hele tatt. Jeg legger merke til at mange av de som sier at serumene har fungert ofte har brukt de like etter vippeextensions. Og da tror jeg at mye handler om at vippene vokser ut, uavhengig av om man bruker serum eller ei. Så serumet får på en måte æren for noe som ville skjedd uansett. I tillegg så er det slik at de gamle serumene inneholdt et medikament som heter prostalginer (eller noe sånt) til bruk mot grå stær. Der var faktisk bivirkningen av medikamentet at man fikk lengre øyevipper. Disse serumene fungerte, men ble ulovlig da det selvsagt ikke er lov å selge noe som ellers er på resept i et vippeserum. Nå har serumene kommet tilbake på markedet, men uten prostalginer og de flyter på det at de tidligere har fungert. Men den ingrediensen som faktisk fungerte er jo nå tatt ut. Jeg mistenker at de dyre serumene egentlig bare er castor olje. Men jeg har kjøpt en castor olje nå så får jeg se om den kanskje gjør noen forskjell Anonymkode: 17cff...fd3 Prostaglandiner er det du mener, og er til behandling av grønn stær, ikke grå. (Er en vesentlig forskjell på grønn og grå stær.) En av bivirkningene er lengre, fyldigere og flere vipper, som forsåvidt kan være positivt, men har maaaange negative bivirkninger også, så vippeserum fra utlandet, og gamle som tidligere var solgt i Norge, hadde jeg holdt meg langt unna!! De jeg ser som har brukt dette middelet i mange år i form av øyedråper er typisk veldig røde og såre på huden rundt hele øyet og har fargeendring i iris, samt lett for å utvikle allergi mot innholdet i dråpene. Anonymkode: bd2cb...f1e
wintergirl Skrevet 18. mars 2016 #13 Skrevet 18. mars 2016 Vokser vippene ut igjen hvis man har brukt løsvipper i noen uker?
Cesil Skrevet 18. mars 2016 #14 Skrevet 18. mars 2016 (endret) iGlow sin fungerer faktisk. Jeg er superskeptisk til alt slik, men etter å ha sett resultatene hos ei venninne, som også hadde tatt før-bilder, bestilte jeg. Nå har faktisk vippene blitt så lange at jeg måtte klippe bittebittelitt av tuppene på dem, slik at det ikke skulle se så ekstremt ut. Jeg har aldri brukt vippeextensions, og hadde helt ok vipper i utgangspunktet. Endret 18. mars 2016 av Cesil
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #15 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prostaglandiner er det du mener, og er til behandling av grønn stær, ikke grå. (Er en vesentlig forskjell på grønn og grå stær.) En av bivirkningene er lengre, fyldigere og flere vipper, som forsåvidt kan være positivt, men har maaaange negative bivirkninger også, så vippeserum fra utlandet, og gamle som tidligere var solgt i Norge, hadde jeg holdt meg langt unna!! De jeg ser som har brukt dette middelet i mange år i form av øyedråper er typisk veldig røde og såre på huden rundt hele øyet og har fargeendring i iris, samt lett for å utvikle allergi mot innholdet i dråpene. Anonymkode: bd2cb...f1e Det er jo nettopp derfor dey ble ulovlig å ha i serumene som selges i Norge, som jeg også skrev. Anonymkode: 17cff...fd3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #16 Skrevet 18. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Latisse virker. Har prøvd alt fra castor olje til dyre vippeserum, uten resultat. Latisse funker hest! Men den er grisedyr, og på resept. 2300,- for 3 ml😱 Anonymkode: efcc3...fa9 Har du fått et legemiddel på resept på bakgrunn av at du ville ha lengre øyevipper. Anonymkode: 17cff...fd3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #17 Skrevet 18. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har du fått et legemiddel på resept på bakgrunn av at du ville ha lengre øyevipper. Anonymkode: 17cff...fd3 Ja. Mistet mine pga vippeextension😟 Anonymkode: efcc3...fa9
Sirah Skrevet 18. mars 2016 #18 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, wintergirl skrev: Vokser vippene ut igjen hvis man har brukt løsvipper i noen uker? Ja heldigvis Mine var seriøst bare noen korte stubber! Så helt GRUSOMT ut! Nå er de tilbake til normalen Men jeg hadde hatt vippeextension i nesten et år da... 1 time siden, Cesil skrev: iGlow sin fungerer faktisk. Jeg er superskeptisk til alt slik, men etter å ha sett resultatene hos ei venninne, som også hadde tatt før-bilder, bestilte jeg. Nå har faktisk vippene blitt så lange at jeg måtte klippe bittebittelitt av tuppene på dem, slik at det ikke skulle se så ekstremt ut. Jeg har aldri brukt vippeextensions, og hadde helt ok vipper i utgangspunktet. Så moro :D Jeg var superskeptisk jeg også! Virkelig! Satt og så alle reklamene for Glow på face og tenkte bare "idioter som går på slikt" Men når jeg satt der med noen stakkarslige stubber ble jeg desperat og tenkte som så at 500kr hadde jeg råd til å tape
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #19 Skrevet 18. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Mistet mine pga vippeextension😟 Anonymkode: efcc3...fa9 Merker jeg er veldig overrasket over at en lege gikk med på å skrive ut resept på det grunnlaget. Får du det jevnlig eller var det kun en gang? Anonymkode: 17cff...fd3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #20 Skrevet 18. mars 2016 2 timer siden, Million skrev: Dette minner meg om de kvakksalverproduktene som lover større pupper hvis du bare gnir inn puppestellet daglig "med DENNE kremen". Jeg ser virkelig ikke for meg at et flytende remedie man gnir på vippene skal ha noe å si for hvordan kroppen produserer hår fra hårsekken og roten til hver vippe. "Verden vil bedras" heter det jo.... Ne det gjør ingenting med hårsekkene, men det disse produktene kan gjøre er å fungere på samme måte som en balsam. altså det beskytter hårene og hindrer vippene i å knekke og falle ut. Jeg har hatt god virkning av castor olje fra Pukka tar det på med en q-tip på kvelden før jeg legger meg. Anonymkode: 77809...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå