Gå til innhold

Toppen av latskap?

Fremhevede innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Flere latsabber der ute idag? Jeg sitter og fryser foran vinduet fordi jeg ikke orker å flytte på meg og ta på meg en genser. Nei, jeg er ikke naken. Jeg har på tskjorte. Men ikke genser. 

Hvor lat er du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Jeg orket ikke finne frem håndkle etter dusjen i dag, så jeg la meg bare ned på varmekablene og tørket sakte men sikkert.. Neida:fnise:
Men jeg hadde veldig lyst! :) Lite energi i dag, gitt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Ja! latsabb her og. Manner meg opp til å dra ut på joggetur 

Anonymkode: a8f32...2c2

Skrevet

Var en dag jeg satt å så på TV, leppene mine var tørrere enn Sahara, men å gå fem meter å hente en lypsyl, var helt utelukket

Skrevet

Ikke lat idag, men jeg kan ha late dager hvor jeg ligger på sofaen, også har jeg lagt mobilen min på andre siden av bordet...
Og ligger egentlig bare å ser på mobilen og håper på at den flytter seg mot meg...

Eller dager hvor jeg har glemt å slå av lyset og jeg vurderer å kaste noe mot lysbryteren fordi jeg gidder ikke å gå fra den varme dyna...
Eventuelt sovner jeg med lyset på :skratte: 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke spist frokost idag eller drukket noe, siden jeg ikke orker å lage frokost og helle melk eller vann i glasset. HALLO. Hva feiler det meg liksom?

Anonymkode: ae8ea...6d9

Gjest Badebuksa
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke spist frokost idag eller drukket noe, siden jeg ikke orker å lage frokost og helle melk eller vann i glasset. HALLO. Hva feiler det meg liksom?

Anonymkode: ae8ea...6d9

Dette er meg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...