AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 har avsluttet cellegiftsbehandling og håret er i ferd med å vokse ut igjen, men det går så sakte... så jeg vil gjerne ha alle mulige tips, både når det gjelder kost og hårpleie for å få det til å vokse fortere! Takk!!!!!!!!!!! Anonymkode: 32421...ecd
Adara Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Masser hårbunnen din masse. Øker blodsirkulasjon, som igjen lar håret vokse Du kan gjøre det med shampoo og balsam i dusjen!
Gjest Badebuksa Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 b-vitaminer, null stress... god bedring
Gjest Plastic Heart Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Først og fremst, et godt kosthold, nok vann, og nok søvn. Vitaminer og massasje og oljer er vel og bra, det, men uten det grunnleggende på plass er det ikke særlig vits i. Spis sunt, spis variert, spis mye proteiner, og spis nok! Litt aktivitet er heller ikke å forakte, å få i gang blodsirkulasjonen innimellom hjelper på det meste. ^^ Så gjelder det selvsagt å ta vare på det håret du har, slik at du slipper å klippe det for ofte. B-vitaminer kan hjelpe på hårvekst (det er ikke vanskelig å få det i seg gjennom kosten såfremt du ikke er veldig kresen eller sliter med matlysten, men b-vitamin mener jeg å huske at skilles ut i urinen dersom det blir for mye, så hvis du vil kan du alltids ta et tilskudd) og massasje av hodebunnen er jo om ikke annet veldig deilig. Ting tar tid, dessverre, men du kan legge til rette for at hårveksten skal gå så kjapt og smertefritt som mulig, og første bud er en sunn livsstil med masse næring og søvn!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Ei venninne av meg som mistet håret etter cellegift fikk beskjed om B12 og å vaske håret i øl (pga B12). Dette var av leger på Haukeland. Hun fikk dessverre ikke tilbake så mye hårvekst, men fikk god hjelp hos en klinikk som jeg mener heter Poseidon. Anonymkode: 486ab...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå