Gå til innhold

Gave til sviger-bestemor, tips trengs!

Anbefalte innlegg

Gjest Holititten
Skrevet

Hei!

Min svigerbestemor (som er verdens hyggeligste dame) fyller 70, og har invitert til storslagen bursdag som inkluderer utenlandsreise. Jeg vil selvsagt ha med en fin gave til henne, men hva skal jeg kjøpe? Jeg er student, så har ikke så altfor god råd. Har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på hudpleie, spa eller lignende. Et smykke. En opplevelse som en konsert, teaterstykke eller billetter til show med en eller annen komiker? 

• Liker 1
Skrevet

En fin skjerf holder lenge - finnes mange i flere prisklasser

AnonymBruker
Skrevet

Ville holdt meg langt unna nips, telysestaker, blomser osv.. Ofte så har de mer enn nok av dette. (Hvertfall egen svigerbestemor.. )

Ville kjøpt gode kremer, opplevelse (kanskje sammen med deg og mannen din.. ), kurv med gode spekeskinker, oljer, ost eller noe sånt. God kaffe, en bok om du vet hva hun liker.

Anonymkode: e1ea2...7ec

AnonymBruker
Skrevet

Har en svigermor på samme alder, her er eksempel på gaver vi har kjøpt til henne som jeg vet hun bruker og liker.

-Brosje

-Fin toalettmappe f.eks fra merket Lulu

-Bok om barndommen på 40- tallet

-Gavekort på PM

-Poncho

barndom.jpg lulus_sept_14_329.jpg8707-0.jpg

Anonymkode: ef383...db7

Gjest Magnifiq
Skrevet

Hva tanker mannen/kjæresten din da? Han kjenner henne kanskje litt bedre?

Til mannens bestemor sist bursdag, ga vi gavekort på lunsj med oss, på frognerseteren. Hva med noe slik?

Gjest Holititten
Skrevet

Takk for mange gode tips. Jeg er bare kjæreste med barnebarnet hennes, så jeg vil ikke "snylte" på han sin gave når han gir med familien. Mange av gavetipsene er flotte, men føler meg litt "ung" for å gi de, hvis dere skjønner? Er ikke gamle greia. Og niks og naks har hun nok av, slik som noen nevner over her. Og igjen, mange er ganske dyre, men mange flotte tips også! Takk!

Skrevet

Konfekt pleier å være populært, det kan gjemmes og settes fram når man får besøk. 

God håndkrem.

Potteplante.

Noe håndarbeid-relatert?

Ca hvor mye hadde du tenkt å bruke?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Holititten skrev:

Takk for mange gode tips. Jeg er bare kjæreste med barnebarnet hennes, så jeg vil ikke "snylte" på han sin gave når han gir med familien. Mange av gavetipsene er flotte, men føler meg litt "ung" for å gi de, hvis dere skjønner? Er ikke gamle greia. Og niks og naks har hun nok av, slik som noen nevner over her. Og igjen, mange er ganske dyre, men mange flotte tips også! Takk!

Det var ett nytt uttrykk for meg ;)

Anonymkode: 2c025...ab1

Gjest Holititten
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ett nytt uttrykk for meg ;)

Anonymkode: 2c025...ab1

Er vel en lokal greie ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er denne bestemoren? Kan jo være at hun er en kul dame som ikke bryr seg om vesker og spa.

Anonymkode: 33d9b...987

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Holititten skrev:

Er vel en lokal greie ;-)

Knicks and knacks.

Anonymkode: 24cc1...a23

Gjest Holititten
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Knicks and knacks.

Anonymkode: 24cc1...a23

??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...