AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Del Skrevet 18. mars 2016 "Ingredienser Klikk på ingrediensen for mer info og fler oppskrifter med ingrediensen. 1 stk kamel medium størrelse 1 stk lam 20 stk kyllinger, medium størrelse 60 stk egg 12 kg ris 2 kg pinjenøtter 2 kg mandler 1 kg pistasjenøtter 2 kg pepper Salt til smak 450 liter vann" http://www.matoppskrift.no/oppskrift/Fylt-kamel Dette må da være tull? Anonymkode: bdd12...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. mars 2016 #2 Del Skrevet 18. mars 2016 Hehe. Hørt om det før. Aner ikke om det er tull. 😀 Er det ekte prøver jeg det gjerne... ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Del Skrevet 18. mars 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: Hehe. Hørt om det før. Aner ikke om det er tull. 😀 Er det ekte prøver jeg det gjerne... ☺ Takk for svar! Jeg begynner å tro at det er en ekte oppskrift. se her: " Ekstra info Kategori: GrillmatLand: ArabiaNasjonal/tradisjonsrettTilberedningstid: Lang tid Oppskriften er vanskelig å tilberede " Info om oppskriften Forfatter: Knut PettersenKilde: Matoppskrift.no Oppskriften har hatt 25730 lesere totalt.Oppskriften har fått 5,2 poeng totalt (av max 6) fra 62 lesere Innlagt/oppdatert: 2015-05-27 (Intern: 14951) " (Og matoppskrift.no er vel et seriøst nettsted?) Anonymkode: bdd12...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Del Skrevet 18. mars 2016 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hehe. Hørt om det før. Aner ikke om det er tull. 😀 Er det ekte prøver jeg det gjerne... ☺ Kanskje man kan få kjøpt litt kamel i steden for en hel kamel, og prøve å lage dette? Anonymkode: bdd12...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Del Skrevet 18. mars 2016 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hehe. Hørt om det før. Aner ikke om det er tull. 😀 Er det ekte prøver jeg det gjerne... ☺ Du får kjøpt kamelkjøtt på Nordby http://www.klikk.no/mat/spise/article548896.ece Anonymkode: bdd12...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. mars 2016 #6 Del Skrevet 18. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Jeg begynner å tro at det er en ekte oppskrift. se her: " Ekstra info Kategori: GrillmatLand: ArabiaNasjonal/tradisjonsrettTilberedningstid: Lang tid Oppskriften er vanskelig å tilberede " Info om oppskriften Forfatter: Knut PettersenKilde: Matoppskrift.no Oppskriften har hatt 25730 lesere totalt.Oppskriften har fått 5,2 poeng totalt (av max 6) fra 62 lesere Innlagt/oppdatert: 2015-05-27 (Intern: 14951) " (Og matoppskrift.no er vel et seriøst nettsted?) Anonymkode: bdd12...8eb Ser ekte ut. Har sett en oppskrift på kamel fylt med kje. Helstekt. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. mars 2016 #7 Del Skrevet 18. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får kjøpt kamelkjøtt på Nordby http://www.klikk.no/mat/spise/article548896.ece Anonymkode: bdd12...8eb Takk for info. 😀 Har hørt de har struts, kenguru og krokodille også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #8 Del Skrevet 18. mars 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ser ekte ut. Har sett en oppskrift på kamel fylt med kje. Helstekt. 😄 Om du prøver å tilberede kamelkjøtt, kan du gi en tilbakemelding om hva du synes om det? Anonymkode: bdd12...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. mars 2016 #9 Del Skrevet 18. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Om du prøver å tilberede kamelkjøtt, kan du gi en tilbakemelding om hva du synes om det? Anonymkode: bdd12...8eb Tvilsomt om jeg gjør det. Hehe. Men skulle gjerne smakt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå