Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 'ja'-person. Jeg har altfor mange venninner som kun snakker om seg selv og har null interesse eller kunnskap om noe annet enn seg selv. Hva gjør man med de? Ei av våre beste venninner døde i en ulykke for litt over ett år siden, og noen av disse jentene har sagt ting som, "har ikke du besøkt graven litt for ofte i det siste?," og "nå må dere vel snart komme dere over henne og leve videre!"... Jeg bryr meg om de og spør alltid hvordan de har det, men de kan snakke om seg selv og klage over deres egne liv i flere timer... Fatter ikke at noen kan si slike ting uten å tenke litt først.. Nå vurderer jeg å kutte de ut av livet mitt, siden de er så ufattelig overfladiske og bryr seg kun om vippeextensions, utseende, og slike ting som er så veldig uniteressant for oss andre....Noen flere som har det slik? Jeg tror nemlig det er altfor mange som tar til takke med det man får når man fortjener så utrolig mye bedre! Klem fra meg :)

Anonymkode: 41e1c...573

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bedre å ha noen få og gode venner, enn mange dårlige venner.

Anonymkode: d98de...d58

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bedre å ha noen få og gode venner, enn mange dårlige venner.

Anonymkode: d98de...d58

Dette! Fortell de at sorg er noe som varierer fra person til person og et behov for å være på graven til noen er likedan.
Takk for vennskapet vi har hatt, men nå vil jeg finne noen mer mer dybde enn et shotteglass. Ha et fint liv.

Trenger nødvendigvis ikke være så krass mot alle, men de som mener du bør komme deg over tapet av venninne kan du være slik mot. Gjerne krassere :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, S00l skrev:

Dette! Fortell de at sorg er noe som varierer fra person til person og et behov for å være på graven til noen er likedan.
Takk for vennskapet vi har hatt, men nå vil jeg finne noen mer mer dybde enn et shotteglass. Ha et fint liv.

Trenger nødvendigvis ikke være så krass mot alle, men de som mener du bør komme deg over tapet av venninne kan du være slik mot. Gjerne krassere :)

Genialt! Akkurat det jeg trengte å få bekreftet! :) 

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Genialt! Akkurat det jeg trengte å få bekreftet! :) 

Bra å høre :) Bruk tiden på mennesker som gir deg noe å være med dem :)

• Liker 1
Skrevet

Dump dem. Jepp!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nettopp slått opp med en gammel barndomsvenninne av samme grunn. Hun er så ufattelig trangsynt og selvopptatt og har veldig sterke meninger om andre, f eks andres kropper eller type kjøkkenbenk man bare "ikke KAN ha"!

Jeg er glad henne, men det gikk plutselig opp for meg at jeg ikke liker henne og at hun tapper meg for energi. I følge andre har hun visst tatt det ganske tungt, og det er jeg lei meg for, men jeg orker bare ikke forholde meg til henne resten av livet!

Du velger selv hvem du skal ha som venner!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...