lene24 Skrevet 20. oktober 2004 #1 Skrevet 20. oktober 2004 har det typiske nordiske utseendet, med lyst hår, blå øyne og nokså lys hud - hva slags sminke bør jeg se etter til brudesminkingen.. Tenkte jeg kunne kikke litt etter det nå, så blir jeg litt vant med sminken ( bruker til vanlig en del sminke, kalde farger) Trenger spesielt tips til leppestift ( bruker sjeldent dette )
Arwen Skrevet 20. oktober 2004 #2 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg bruker så og si aldri leppestift, og kommer ikke til å bruke det i bryllupet heller. Tar heller med meg ett lass av lipgloss. Skal su sminke deg selv? Hvis ikke har kanskje hun som skal gjøre det for deg noen tips.
lene24 Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2004 Skal ikke sminke meg selv, men skal jo sannsynligvis ta med meg noe sminke selv den dagen jeg skal bli sminket, så derfor trenger jeg noen tips... Er leeenge til jeg skal gifte meg da, så er bare på kikkerstadiet foreløpig :-) Tror jeg går for en leppestift, det anbefales ikke å ha lipgloss pga det glinser så veldig på bildene, har hørt dette av en fotograf..
Arwen Skrevet 20. oktober 2004 #4 Skrevet 20. oktober 2004 Har hørt det jeg også, men vil ha det likevel. Vil være meg selv og da er det uaktuelt med leppestift Tror ikke det er mye sminke du trenger å ta med deg selv. Har ikke fått beskjed om noe enda jeg fra hun som skal fikse meg og det er 3 mnd til.
lene24 Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2004 Ok, har hatt en del venninner som har giftet seg, og der de sminket seg måtte de ha med seg sminke. Har planer om å gjøre det på samme sted, så det er derfor jeg trenger litt tips :-)
Arwen Skrevet 21. oktober 2004 #6 Skrevet 21. oktober 2004 OK, ta deg en tur på et (ordentlig) parfymeri og spør de om noen tips Bra dette temaet kom opp, for da husket jeg på å spørre min frisør om hva jeg skulle ha med og jeg trenger ikke å ta med noen ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå