Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil jeg bli fin.

Anbefal meg ditt favoritt vippeserum eller tannblekningskit. 

Har sett på smilelab og iglow men klarer ikke å bestemme meg. Jeg vil ha noe som funker. Jeg er så lei av å se så tustelig ut.

Hjelp meg guuuuurls ♡♡

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

White Crest er best. Finnes på Ebay og Amazon.

Anonymkode: 9e48b...02d

Skrevet
8 minutter siden, Alja skrev:

Nå vil jeg bli fin.

Har sett på smilelab og iglow men klarer ikke å bestemme meg. Jeg vil ha noe som funker. Jeg er så lei av å se så tustelig ut.

Hjelp meg guuuuurls ♡♡

Vippeserum har jeg ikke peiling på. 

Både iWhite og Crest whitestrips har fungert på mine tenner. Sistnevnte er tror jeg ikke er å få kjøpt i Norge, men det er kanskje mulig å bestille. 

Skrevet
16 minutter siden, Alja skrev:

Nå vil jeg bli fin.

Hjelp meg guuuuurls ♡♡

Etude House My Lash Serum. Fungerer som bare det!

Selv gikk jeg til tannlegen og fikk avstøpning av tennene og et middel som heter Opalescence. Det koster jo en del tusen, så hvis du ikke gidder det ville jeg skaffet meg et sett med gebiss (?), altså sånn usynlig skinne du kan ha på tennene og kjøpt meg Opalescence på nettet! Har også prøvd Crest whitestrips, men siden tannleger bruker Opalescence tenker jeg at det er safest! :) Kos deg!

Skrevet

For tannbleking bruker jeg essensielle oljer (essential oils - wild orange) av appelsin. Det høres kanskje litt rart ut, men det er veldig enkelt, naturilg, og det virker! Billig er det også. Drypp to dråper på tannbørsten før du pusser tennene annenhver dag. Jeg har bare brukt det i et par dager nå, men ser allerede resultater! 

Jeg syntes det er unødvending å bruke masse penger på unødvendige kjemikalier.

Angående vippeserum kan du blande kokosolje (fractionated) 10ml med en dråpe sitronolje (essential oils) og en dråpe lavendelolje (essential oils). Bruk en ren maskarabørste til å påføre. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å få kreft i munnhulen og øyeeplet av det der TS

Anonymkode: 4f08b...733

Skrevet
1 time siden, Alja skrev:

Nå vil jeg bli fin.

Hjelp meg guuuuurls ♡♡

Iglow vippeserumet! Det funker som faen, har gjort mine tynne pistrete vipper lange og pene :) 

En tannbleking man finner hos tannlegen, betaler 200kr for middelet men må ha skinne i tillegg. Det er latterlig bra. Husker ikke hva det heter men er bare 3 bokstaver tror jeg.. <3

Skrevet

Takk takk jenter! Keep em comin'

Tenkte å ta noen runder i solarium også nå før de første krokusene spretter frem her på sørlandet :fnise: Nå har jeg vært vinterfæl lenge, ass! 

Skrevet

Vet dere forresten om trygge sider å handle på? Gjerne sleng ved en link til det du bruker! 

AnonymBruker
Skrevet

Smilelab funker ikke. I alle fall ikke på meg. Har kjørt to runder (to hele sett), og effekten varer en time ca. Så nei.. Ga meg bare sensitive tenner.

Anonymkode: 0c9c8...604

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Castor oil fra Pukka på vippene. Bare tar det på med q-tips på kvelden. Har fått tykkere og lengre vipper av dette :) 

Kjøper på Bli vakker. 

Anonymkode: 8b70c...8fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...