Teardrop Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Hvor får jeg kjøpt en sånn her? Hvis ingen vet, er det noen som vet hva den heter?
Dricka Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 (endret) Min er fra tupperware Når jeg googler spiral cutter kommer det opp masse. De har sikkert på kitchen, tilbords og sånne butikker også. Endret 18. mars 2016 av drop-dead 1
Teardrop Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2016 13 minutter siden, drop-dead skrev: Min er fra tupperware Når jeg googler spiral cutter kommer det opp masse. De har sikkert på kitchen, tilbords og sånne butikker også. Husker du hva den kostet fra tuperware? Er det sånn at man må betale frakt der? Tenker at kanskje frakten blir dyrere enn selve varen da..
Dricka Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 19 timer siden, Teardrop skrev: Husker du hva den kostet fra tuperware? Er det sånn at man må betale frakt der? Tenker at kanskje frakten blir dyrere enn selve varen da.. Jeg gikk min som gave når jeg var på et møte hjemme hos noen. Så det aner jeg ikke dessverre.. Kanskje du kan prøve å ta kontakt med en forhandler å spørre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå