AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 I tråden om hun som er på jakt etter en mann med litt tynnere penis skrev jeg at hun burde finne seg en asiat fordi de snitt har de minste og tynneste penisene. Det er vitenskapelig bevist og har ikke noe med krenking å gjøre. Jeg har lest det i illustrert vitenskap og skrev det for å hjelpe ts, ikke for å krenke noen. Likevel ble dette moderert bort to ganger for krenkende utsagn. Hva er krenkende med det? Hvis man ikke skal få si asiat, hva skal man ellers si? Og er det rasistisk å si asiat er det vel rasistisk å si europeer, nordmann eller svenske også? Modereringen her inne går faen meg helt over styr! Anonymkode: 7d2f9...dfb 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: I tråden om hun som er på jakt etter en mann med litt tynnere penis skrev jeg at hun burde finne seg en asiat fordi de snitt har de minste og tynneste penisene. Det er vitenskapelig bevist og har ikke noe med krenking å gjøre. Jeg har lest det i illustrert vitenskap og skrev det for å hjelpe ts, ikke for å krenke noen. Likevel ble dette moderert bort to ganger for krenkende utsagn. Hva er krenkende med det? Hvis man ikke skal få si asiat, hva skal man ellers si? Og er det rasistisk å si asiat er det vel rasistisk å si europeer, nordmann eller svenske også? Modereringen her inne går faen meg helt over styr! Anonymkode: 7d2f9...dfb Hvorfor er du så sikker på at innlegget ble fjernet på grunn av "asiat". Har du fått det bekreftet av moderator? Jeg tror heller moderieringen skyldes bruken av "asiat" og "liten penis" i sammenheng. Altså en antitetisk tolkning av idealet om stor penis. Det vil si at moderator tolker det som at du tillegger asiatere en negativ egenskap som gruppe eller "rase" selv om det skulle være mer eller mindre vitenskapelig belegg for det. Noe som ville vært greit hvis temaet omhandlet statistiske forskjeller i penisstørrelse blant raser. Men altså ikke i sammenheng med smerter i underlivet hos en kvinne som synes normale peniser er for store. Så min gjetting blir at innlegget ble fjernet på grunn av "asiat" og "liten penis" i sammenheng puttet inn i konteksten som trådstarter la opp til ble dette krenkende, og dermed et brudd på forumreglene. Anonymkode: 64a56...034 2
Gjest GulSol Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Det er en typisk stereotyp på linje med at alle asiatere er flinke i matte, alle afroamerikanere er gode i basket osv.. Bare tull.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 8 minutter siden, augustmami skrev: Det er en typisk stereotyp på linje med at alle asiatere er flinke i matte, alle afroamerikanere er gode i basket osv.. Bare tull. Det er jo sant! http://illvit.no/mennesket/kroppen/penis-fa-oversikt-over-storrelsen-blant-verdens-menn Anonymkode: c3418...e0b 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Det var jo selvsagt ikke uttrykket asiat som var krenkende. Det skjønner du jo godt, TS. Den første som svarer i tråden forklarer det godt. Jeg er forsåvidt enig i at modereringen her inne går over styr, dette forumet modereres dårligere og mer inkonsekvent enn noe annet forum jeg har vært innom, og jeg synes vel egentlig det virket som det var i overkant å moderere vekk det du beskriver. Samtidig var det jo helt på siden av tema, ingen tror de oppriktig bare er hjelpsomme når de foreslår for en som er for trang at hun skal finne seg en asiat, og det er jo ikke helt umulig å forstå at de vil moderere bort sleivspark. Men du vet like godt som alle andre at det selvsagt ikke var ordet "asiat" som var problemet. Anonymkode: ccd8d...39a 2
Gjest Blomsterert Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var jo selvsagt ikke uttrykket asiat som var krenkende. Det skjønner du jo godt, TS. Den første som svarer i tråden forklarer det godt. Jeg er forsåvidt enig i at modereringen her inne går over styr, dette forumet modereres dårligere og mer inkonsekvent enn noe annet forum jeg har vært innom, og jeg synes vel egentlig det virket som det var i overkant å moderere vekk det du beskriver. Samtidig var det jo helt på siden av tema, ingen tror de oppriktig bare er hjelpsomme når de foreslår for en som er for trang at hun skal finne seg en asiat, og det er jo ikke helt umulig å forstå at de vil moderere bort sleivspark. Men du vet like godt som alle andre at det selvsagt ikke var ordet "asiat" som var problemet. Anonymkode: ccd8d...39a Hvilke andre forum er du har "vært innom"lurer jeg på da?
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 Asiat er like krenkende som ordet europeer eller afrikaner Men folk i dag blir jo krenket for vær minste lille ting,
EvaLena Skrevet 18. mars 2016 #8 Skrevet 18. mars 2016 Jeg gir opp!!!!! Er så drittlei ordene rasist og krenkende at jeg spyr.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #9 Skrevet 18. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var jo selvsagt ikke uttrykket asiat som var krenkende. Det skjønner du jo godt, TS. Den første som svarer i tråden forklarer det godt. Jeg er forsåvidt enig i at modereringen her inne går over styr, dette forumet modereres dårligere og mer inkonsekvent enn noe annet forum jeg har vært innom, og jeg synes vel egentlig det virket som det var i overkant å moderere vekk det du beskriver. Samtidig var det jo helt på siden av tema, ingen tror de oppriktig bare er hjelpsomme når de foreslår for en som er for trang at hun skal finne seg en asiat, og det er jo ikke helt umulig å forstå at de vil moderere bort sleivspark. Men du vet like godt som alle andre at det selvsagt ikke var ordet "asiat" som var problemet. Anonymkode: ccd8d...39a Faktisk mente jeg bare å hjelpe. Jeg fins ikke rasistisk og hun ville ha en tynn penis. Var bare ment for å hjelpe. Intet annet. Tynn penis er ikke negativt. Hun laget jo en tråd om at hun ønsket tynnere penis og jeg hadde nettopp lest denne artikkelen i illustrert vitenskap. Ikke ment som hets eller sleivspark i det hele tatt. Jeg gir snart opp dette forumet. Har vært her mer eller mindre siden 2002 og modereringen blir bare verre og verre. Alt er jo krenkende, spekulasjoner og hets. Det er selvfølgelig bra de fjerner personangrep og hets, men man kan jo ikke skrive noen ting nesten uten at det ses på som det. Anonymkode: 7d2f9...dfb
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #10 Skrevet 18. mars 2016 Asia er svært, med alle mulige folk. kanskje kinesere, japaner osv ikke ønsker å bli kalt "asiater"? Men heller kinesere, japanere eller Øst-Asia? For jeg antar at det er folk fra Øst-Asia du snakker om når det kommer til dette «små penis». Anonymkode: 8c8d3...7c4
nattedroom94 Skrevet 20. mars 2016 #11 Skrevet 20. mars 2016 Man kan jo ikke kalle noen for noe lenger uten at det er krenkende og støtende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå