AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Har dagen din vært bra, eller kanskje til og med eksemplarisk? Sånn passe? Eller helt forferdelig? Anonymkode: 073e0...f39
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 11 minutter siden, AmandaVI skrev: Forvirrende. Men jeg har spist masse god mat Hyggelig at du i det minste fikk nyte noen gode måltider. Tør jeg spørre hva som har skjedd ellers? Anonymkode: 073e0...f39
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Jeg ha egentlig ikke hatt noen særlig bra dag så langt. Jeg har en helt forferdelig hikke, som ikke vil gi seg. Anonymkode: 9a57e...759 1
AmandaVI Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hyggelig at du i det minste fikk nyte noen gode måltider. Tør jeg spørre hva som har skjedd ellers? Anonymkode: 073e0...f39 ikkeno spesielt... Ble oppgradert fra Skravlebøtte til C-kjendis i går, da. Det var litt kult Ellers i dag har jeg vært på malekurset, gått tur i solskinnet med venninne, ryddet i skapet, betalt noen regninger og handlet inn litt påskemat. Og du? Ellers noe nytt?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Min første fridag på over 2 mnd. så jeg har fått gjort masse! Fikk våkne av meg selv(fremfor 05 ), dusjet og jobbet med hovedoppgaven, stukket innom biblioteket, dratt til fysioterapi timen, handlet til påske, gjort unna litt husarbeid(særlig havet av klær...) og vært ute å spist med kjæresten Så blir det antakelig voksen-kos litt senere Og film Anonymkode: c5d13...c64 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå