Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2004 #1 Skrevet 20. oktober 2004 og andre gode ting. Bland halvt om halvt med kesam og creme fraiche dressing( ca 3 ss av hver) og press i et fedd hvitløk og en finhakket vårløk. Nydelig og lettvindt.
Gjest Ethereal Skrevet 20. oktober 2004 #2 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg laget en knallgod dipp som bestod av (vet ikke mengder): like mengder Kesam og yoghurt naturell, litt salt, ett fedd presset hvitløk, og så blandet jeg inn et par teskjeer pesto og litt revet parmesan. Gjett om eksperimentet fikk ben å gå på! Grønnsaker er bedre til dipp enn potetgull, synes jeg. Spesielt gulrøtter og stangselleri.
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2004 #3 Skrevet 20. oktober 2004 Grønnsaker er bedre til dipp enn potetgull, synes jeg. Spesielt gulrøtter og stangselleri. Jeg og
Arkana Skrevet 20. oktober 2004 #4 Skrevet 20. oktober 2004 Det synes ikke jeg. Grønnsaker er kjedelig og kan aldri bli like godt som potetgull/snop. Det er godt med grønnsaker og dip også da, men ikke når jeg skal virkelig kose meg.
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #5 Skrevet 25. oktober 2004 2 godt modne avocadoer moses med gaffel og blandes med Santa Maria Guacamolemix-krydderpose. Herlig dip!
Arkana Skrevet 25. oktober 2004 #6 Skrevet 25. oktober 2004 Denne er veldig god: 1 aubergine 1 ss spisskummen 1 hvitløksfedd saft av ½ sitron 3 ss avsilt yoghurt naturell 2 ss hakket frisk mynte La yoghurten renne gjennom et kaffefilter til den blir tykk. Stek auberginen på 190 grader i 45 minutter til den blir myk. Tørrstek spisskummen i en panne. Flå auberginene og mos den og de andre ingrediensene i en hurtigmikser. Smak til med salt og pepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå