Gå til innhold

Dip-oppskrift til grønnsaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

og andre gode ting.

Bland halvt om halvt med kesam og creme fraiche dressing( ca 3 ss av hver) og press i et fedd hvitløk og en finhakket vårløk.

Nydelig og lettvindt. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg laget en knallgod dipp som bestod av (vet ikke mengder): like mengder Kesam og yoghurt naturell, litt salt, ett fedd presset hvitløk, og så blandet jeg inn et par teskjeer pesto og litt revet parmesan. Gjett om eksperimentet fikk ben å gå på!

Grønnsaker er bedre til dipp enn potetgull, synes jeg. Spesielt gulrøtter og stangselleri.

Skrevet

Grønnsaker er bedre til dipp enn potetgull, synes jeg. Spesielt gulrøtter og stangselleri.

Jeg og :)

Skrevet

Det synes ikke jeg. Grønnsaker er kjedelig og kan aldri bli like godt som potetgull/snop. Det er godt med grønnsaker og dip også da, men ikke når jeg skal virkelig kose meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

2 godt modne avocadoer moses med gaffel og blandes med Santa Maria Guacamolemix-krydderpose.

Herlig dip!

Skrevet

Denne er veldig god:

1 aubergine

1 ss spisskummen

1 hvitløksfedd

saft av ½ sitron

3 ss avsilt yoghurt naturell

2 ss hakket frisk mynte

La yoghurten renne gjennom et kaffefilter til den blir tykk. Stek auberginen på 190 grader i 45 minutter til den blir myk. Tørrstek spisskummen i en panne. Flå auberginene og mos den og de andre ingrediensene i en hurtigmikser. Smak til med salt og pepper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...