Gå til innhold

Pus er død, og jeg klikker av sorg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil bare gråte. Vil ikke gjøre noe eller møte noen. Føler det er vanskelig å snakke om det, fordi mange mener " det var jo bare en katt"...

Det gjør så vondt i hjertet nå. Hun døde av seg selv, ble gammel dame. Vet jo hun hadde det godt og alt det der, men likevel er det en mager trøst.

Anonymkode: efa58...008

Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Vondt å miste dyrene sine. Tillat deg å sørge og savne, det blir lettere etterhvert.  :hug:

Gjest Sylphrena
Skrevet

Så trist. Det er ingenting "bare" ved en katt. Det er kjempe vondt å miste et dyr. 

Sender deg en klem :hug:

Skrevet

Det er så vondt å miste husdyr.. Ta tiden til hjelp! 

Klem til deg :hug:

Skrevet

Du har mistet et kjært familiemedlem. Du har helt lov å sørge. Prøv å trekk frem de gode minnene, det hjelper. :klemmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:klem:  :klem1: NSA

Anonymkode: eddb7...b65

Skrevet (endret)

Det er så trist å miste kjæledyr, dem er jo familie <3

Jeg får fortsatt tårer øynene når jeg tenker på min gamle goldenretriever, selv om han gikk bort for 12 år siden..

Ta tiden til hjelp <3

Endret av powski
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare gråte. Vil ikke gjøre noe eller møte noen. Føler det er vanskelig å snakke om det, fordi mange mener " det var jo bare en katt"...

Det gjør så vondt i hjertet nå. Hun døde av seg selv, ble gammel dame. Vet jo hun hadde det godt og alt det der, men likevel er det en mager trøst.

Gir deg en stooor klem :-) Det er et familiemedlem en blir svært knyttet til, på alle vis, så det er fullt forståelig at du har en slik sorgreaksjon :-) Mistet selv katten min for 2 år siden, og kan gråte fortsatt når jeg tenker på den skatten :-) Plei deg selv, det blir bedre etter hvert :-)

Skrevet

Det er lov å sørge, og det gjør inderlig vondt å miste et kjæledyr. Jeg mistet min katt for 2 år siden, og følte meg sånn som du beskriver. Det eneste som hjalp for meg var å sørge, og bruke den tiden jeg trengte på å komme meg videre. Sorgen vil alltid være med deg, men det er tyngst den første tiden, så vil det bli enklere og du lærer å leve med sorgen. Tenk på alle de gode minnene dere hadde sammen <3 kondolerer til deg! 

Skrevet
Den 17.3.2016 at 23.25, AnonymBruker skrev:

Hun var ikke 'bare en katt', hun var den katten som valgte å leve sitt liv sammen med deg. Hun hadde det godt sammen med deg, du ble valgt av henne og hos deg var hun helt til kroppen hennes sa at nå var det tid for å reise.

Sørg nå, og ikke tenk at det ikke er 'lov', for alle som har elsket og blitt elsket av en kjær venn sørger når den dagen kommer.

Ta med deg disse små ordene nå :hug:

Jeg er sikker på at det er dette din kjære venn ville sagt deg nå:

A Pet's Peace

by Tracy M. Johnson

I have left you now, but please don't be sad,
you gave me all the love you had.
You did so much for me in my time here
and i'll always hold those precious times near.

I know someday you'll find love again
and into your life will come a new friend.
Your heart will heal, though you'll never forget
memories like the first time we met.

Memories are wonderful, so keep them close
and remember all the good times the most.
Up in the Heaven for animals is where i'll be
and someday in the future, each other we'll see.

I am at PEACE now, so please don't be sad
You gave me all the love you had.

Skrevet

Hunden min døde av alderdom for snart 3 år siden, men kan fortsatt felle tårer om jeg tenker på det. Man blir så ufattelig glad i dyrene sine. Det er jo som familie. Den ubetingede kjærligheten dyrene gir deg er helt spesiell. Kondolerer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...