Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver dere sms med ei jente om dere ikke er interessert i noe mer enn vennskap? Jeg bare spør 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at det er forskjell på å starte en samtale, å føre en samtale og å svare på meldinger som blir sendt til deg :) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Li81 skrev:

Skriver dere sms med ei jente om dere ikke er interessert i noe mer enn vennskap? Jeg bare spør 😉

:|

Anonymkode: 5d46a...936

Skrevet
2 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Husk at det er forskjell på å starte en samtale, å føre en samtale og å svare på meldinger som blir sendt til deg :) 

OK, da er det bare vennskap kanskje..? Prater og skriver med en bra fyr, vi har møttes ett par ganger oxo. Men nå sender han bilder oxo.. Hva skal jeg legge i det??

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, fullkornspasta skrev:

med andre ord negativt hvis det er alltid du som starter samtalen?

Anonymkode: 1de47...66f

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Kan du skrive litt mer om situasjonen, så vi kan sette det i kontekst. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Starter ofte samtalen jeg😬 Da er det vel ingen vits i å fortsette det der..!!

Gjest Klopp
Skrevet
26 minutter siden, Li81 skrev:

Ja så klart.

Skrevet
1 minutt siden, Klopp skrev:

Ja så klart.

Hvorfor det a? Skjønner ingenting jeg🤔

Skrevet
5 minutter siden, Minesveiper skrev:

Kan du skrive litt mer om situasjonen, så vi kan sette det i kontekst. 

Joda, fikk kontakt på en datingside. Møttes flere ganger hjemme her, middag og film og bra prat..okey hoppa til sengs gitt. Snakket på telefon og han er alltid der hvis jeg trenger å slå av en prat. Har gått gjennom skilsmisse begge og alt hva det medfører av kaos.. Men så kom jeg til et punkt jeg ikke visste hva jeg ville, så det roet seg litt. Hittil har vi hatt kontakt med hverandre litt over et år.

Gjest Klopp
Skrevet
26 minutter siden, Li81 skrev:

Hvorfor det a? Skjønner ingenting jeg🤔

Skriver jo med venner også? Ikke bare de vi er interessert i.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

10 timer siden, Li81 skrev:

OK, da er det bare vennskap kanskje..? Prater og skriver med en bra fyr, vi har møttes ett par ganger oxo. Men nå sender han bilder oxo.. Hva skal jeg legge i det??

Jeg kan ikke si noe om hva denne mannen er ute etter, men jeg vet selv fra tidligere erfaringer at det er lett å bli så oppslukt i noen at man innbiller seg at det at de svarer på meldinger fra deg, betyr at de har lik intuisjon som hvis de skulle sendt melding til deg først. Hvis du skjønner..? 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Li81 skrev:

Ja. Gutter KAN ha jentevenner. 

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet
11 timer siden, Li81 skrev:

Det kommer an på situasjonen. Jeg hadde nok ikke forsatt å skrive sms om jeg ikke var interessert. 

AnonymBruker
Skrevet

oxo?

Anonymkode: 14a5c...27d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Li81 skrev:

Mannfolk er aldri ute etter vennskap ..tror du vi går bort til ei jente og tenker "åhh dæven hun må jeg bli venn med"

Anonymkode: 1ca02...18e

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Druid skrev:

Ja. Gutter KAN ha jentevenner. 

Ikke hetroseksuelle ...

AnonymBruker
Skrevet

Dere har begge vært igjennom skilsmisse så jeg regner med dere er godt voksne. Men så skriver du "oxo"?? 😂

Anonymkode: 8a6da...2f1

• Liker 3
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har begge vært igjennom skilsmisse så jeg regner med dere er godt voksne. Men så skriver du "oxo"?? 😂

Anonymkode: 8a6da...2f1

30+ begge to vi..

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannfolk er aldri ute etter vennskap ..tror du vi går bort til ei jente og tenker "åhh dæven hun må jeg bli venn med"

😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...