Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste tirsdag begynner det nye episoder fra Las Ve4gas CSI - den opprinnelige altså.

Jeg gleder meg!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me too! :-)

Syns originalserien (Las Vegas) er bedre en CSI Miami. (Grissom knuser Horatio når som helst, hvor som helst. 8) )

Er forøvrig litt spent på hvordan CSI New York vil bli. Har hørt at den skal være skikkelig dårlig av venner av meg som bor i Statene.

Skrevet
Er forøvrig litt spent på hvordan CSI New York vil bli. Har hørt at den skal være skikkelig dårlig av venner av meg som bor i Statene.

Jeg hadde også hørt at den skulle være dårlig, men jeg ble positivt overrasket. Nå har jeg foreløpig bare sett tre episoder, men jeg liker den :)

Skrevet

Syns originalserien (Las Vegas) er bedre en CSI Miami. (Grissom knuser Horatio når som helst, hvor som helst. 8) )

YESS!

New York så ikke så ille iut i introen, m,en hvem vet... Det er nå Grissom som er min mann.. og Sara...

Skrevet

.

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi tok en pause fra CSI når det var miami. Orket ikke Horatio. Er det flere som har lagt merke til at han ALTID skulle ha siste ordet :roll:

Skrevet

Endelig!! :hoppe:

HAr ikke sett CSI miami på leenge, liker ikke den serien, men las vegas CSI er blant de beste seriene! Rart egentlig, siden det er samme konseptet, sikkert skuespillerne som gjør det...

Har sett Den tredje vakten på nrk2, når csi miami har gått, men det kan jeg ikke lenger!

Noen som vet om den tredje vakten går i reprise?

Skrevet
Vi tok en pause fra CSI når det var miami. Orket ikke Horatio. Er det flere som har lagt merke til at han ALTID skulle ha siste ordet :roll:

Gjett om - og jeg får fnatt av sånne "holder ut alt i stillhet og ofrer seg for de andre, men er steinhard mann likevel" karakterer.... :roll:

Skrevet

Gleder meg. Jeg boikotter CSI når det er Miami, synes ikke rollefigurene er like bra.

Skrevet

Ååå, dette har jeg ventet på lenge! :hoppe: CSI Miami er ikke på langt nær så bra.

Men noe som irriterer meg uansett hvilken variant det er snakk om: Hvorfor løper de rundt på åstedene i sivile klær, og damene med langt, løst flagrende hår? De skal jo sikre spor, ikke forurense dem. :roll:

Skrevet
Ååå, dette har jeg ventet på lenge! :hoppe: CSI Miami er ikke på langt nær så bra.

Men noe som irriterer meg uansett hvilken variant det er snakk om: Hvorfor løper de rundt på åstedene i sivile klær, og damene med langt, løst flagrende hår? De skal jo sikre spor, ikke forurense dem. :roll:

hihi.. må ikke henge deg opp i slike ting...De gjør det bare på "liksom". :tunge1:

Tror nok serien er ganske langt fra det virkelige csi!

Skrevet

HYSJ!!

Ikke begynn å tenk logisk... da er det tilslutt ingen serier som blir bra. :wink::tunge1:

Skrevet

Jeg synes Horatio er en interresant karakter jeg, morsomt med litt spesie folk i tv-serier. Det har vært kjedelig hvis han skulle vært lik Grissom.

Jeg synes csi miami er like bra som csi las vegas, men det er jo min mening

Skrevet

Jeg kan ikke fordra Grissom, men digger Horatio.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...